کف کاذب فولادی سبک

کف کاذب فولادی سبک Lightweight steel Raised floor: این سیستم یک نوع پوشش دوم برای کف اصلی قسمت های داخلی یا بیرونی ساختمان است. که بالاتر از سطح اصلی کف نصب می گردد. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز سازمانها در انواع مختلف تولید شد. کف کاذب فولادی سبک، توپر، سراوینل، موکت و…از نمونه ای از کف ها می باشند. که هر مدل از این محصولات ویژگی های خاصی داشته و با توجه به نوع کاربرد و محل نصب انتخاب می شوند. در ادامه با ما همراه باشید.

کف کاذب فولادی سبک چیست؟

جنس پنل رویی در این مدل از فولاد می باشد و به همین دلیل با این نام نامگذاری شده است. کف فولادی در دو نوع فولادی تو پر و فولادی تو خالی موجود می باشد. در کف تو خالی فضای بین دو تایل خالی می باشد و به همین دلیل وزن کمتری نسبت به کف کاذب تو پر دارد. کف سبک یا تو خالی به دلیل وزن کم در مکانهایی که وزن تمام شده ساختمان اهمیت داشته باشد بسیار استفاده می شود. مقاومت بسیار زیادی در برابر تردد دارد و مناسب مکانهای پر رفت و آمد می باشد. این محصول مقاوم در برابر وزن سنگین می باشد و در فضایی که وزن تجهیزات زیاد است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پنل های کف از رنگ های کوره ای و اپوکسی پوشیده می شوند. و به همین علت از مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت برخوردار هستند. کف کاذب فولادی سبک

انواع کف کاذب سبک:

  • توخالی با روکش HPL آنتی استاتیک
  • سبک  با روکش PVC آنتی استاتیک
  • باروکش پی وی سی معمولی
  • بدون روکش
  • توخالی با روکش موکت

اجزای تشکیل دهنده کف کاذب سبک:

اجزای تشکیل دهنده کف کاذب شامل یکسری قطعات پیش ساخته می باشند. که بر روی سطح کف اصلی نصب می شوند و در نهایت پنل کف کاذب روی این سازه قرار می گیرد.

این قطعات شامل: پایه، استیرینگر، تایل، پیچ و مهره و سایر قطعات می باشد.

  • پایه :  پایه ها از جنس فولاد می باشند و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و میزان ارتفاع با توجه به فضا و کاربرد آن تنظیم می گردد. فضای زیر پایه ها محل مناسبی برای عبور لوله ها ی آب سرد و گرم، نصب سیستم تهویه هوا، کابل کشی برق و کلیه تجهیزات و تاسیسات ساختمانی می باشد. 
  • استیرینگر : استیرینگر یا همان خط کش جهت تشکیل شبکه مشبک در سازه و قرار گرفتن پنل کف بر روی پایه در نظر گرفته شده است. جهت ایجاد استحکام کف استفاده می شوند و از جنس فولاد و گالوانیزه می باشند که به شکل قوطی هستند.
  • تایل: همان سطح اصلی کف کاذب می باشد که در انواع مختلف و با روکش های متفاوتی موجود می باشند. جنس روکش نهایی تایل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. کف کاذب فولادی سبک

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب فولادی تو خالی و توپر  آماده مشاوره و همکاری با شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کف کاذب سبک با ما تماس بگیرید.

با لبخند پاسخگوی شما هستیم.