کف کاذب فولادی توپر

کف کاذب فولادی توپر با  مقاومتی بالغ بر ۲۳۰۰کیلو گرم بر متر مربع جهت فضاهائی مانند اتاق کنترل،اتاق سرور،اتاق سوئیچینگ مخابراتی بکار برده میشود. ابعاد پنل این کف کاذب ۶۰*۶۰ و با ضخامت ۳۸ میلی مترمیباشد که سطح رویی پنل با استفاده از کف پوش اچ پی ال پوشانده میشود. ضد خش بودن کفپوش وقابلیت انتی استاتیکی این پوشش این محصول را پر کاربرد تر از سایر محصولات نموده است. زیرسازی بکار رفته در کف کاذب فولادی توپر از جنس فولاد با آبکاری گرم می باشد و قابلیت اجرا از ارتفاع ۱۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر بصورت استاندارد را داراست. لذا در صورتی که نیاز به ارتفاع بیشتر باشد با توجه به ارتفاع مورد نظر سیستم زیر سازی جدید با در نظر گرفتن مقاومت وفشار مورد نظر طراحی واجرا میگردد.شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار علمی ترین کارخانه تولید کف کاذب در کشور در کنار شماست با ما در ادامه همراه باشید.

کف کاذب فولادی

کف کاذب فولادی توپر مناسب برای ایجاد استاندارد های صنعتی و با استفاده از بروز ترین دانش تولید کف کاذب طراحی وتولید میگردد. این محصول توسط ورق های فلزی و با دستگاه های جوش نقطه ایی مونتاژ میگردد و سپس با بتن پودر سیمان فرموله میگردد با فشار و به آرامی بصورت یکنواخت پر میشود و نهایتا با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده میشود. با توجه به کاربرد و خصوصیات جغرافیایی این مدل از کف کاذب در دو مدل کف کاذب فولادی توپر با روکش HPL ضد خش و انتی استاتیک بعنوان پوشش نهایی و و یا کف کاذب فولادی با روکش PVC تولید میگردد، ضخامت کف پوش های بکار گرفته شده از ۰٫۹ میلی متر تا ۱٫۶ میلی متر در نظر گرفته میشود. کف کاذب فولادی توپر نوآوران دارای تحمل بار نهایی بالا و قابلیت بار گذاری زنده می باشد. این محصول شرکت نوآروان همچنین ایدآل برای مکان های اداری و صنعتی با قابلیت تحمل وزن بالا است.

چنانچه برای انتخاب کف کاذب نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید .مشاوران ما با لبخند پاسخگوی شما هستند.

قیمت کف کاذب فولادی توپر

جهت دریافت قیمت کف کاذب فولادی توپر با شماره مستقیم 09900190083 تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش کارخانه کف کاذب نوآوران آماده ارائه قیمت انواع کف کاذب و ارائه مشاوره خرید هستند.

کف کاذب فولادی تو پر یا کف کاذب فولادی هسته سیمانی:

بار متمرکز کف : با در نظر گرفتن شیارهای متقاطع داخل پنل های کف کاذب باعث تقویت و بالا بردن تحمل بار متمرکز بین10 الی 20 درصدی در هر پنل می شود.این شیار هابه وسیله سیمان پرشده و کف کاذب تو پر را تولید می کنند.

بار لبه : بار لبه در واقع نشان دهنده کیفیت کف کاذب است به طوری که  شیارهای متقاطع تقویت کننده به راحتی  می توانند نقاط ضعف در پنل را که بر اثر  ایرادات فنی بهوجود می آیند را پوشش دهند. به طوری که  تحمل بار لبه را نسبت به تحمل بار متمرکز ( در مواقعی که بارهای نامناسب و غیر متقارن بر روی سطح پنل قرار می گیرند و باعث تاب خوردگی پنل می شوند. ) بیشتر می کنند.

 مراحل تولید و اجرای کف کاذب فولادی توپر:

ابتدا باید ورق های زیرین کف کاذب قالب گیری شوند. سپس پنل های کف با رنگ اپوکسی رنگ  می گردند. بعد از مرحله رنگ شدن، داخل شیار های پنل را با مواد و سیمان مخصوص پر می کنند. با عبور تایل از این مرحله نوار های آب بندی را اطراف پنل نصب می کنند. پایه ها و استیرینگر مخصوص نوع کف کاذب تولید و آبکاری می شوند. و در آخر با توجه به متراژ محیط و تعداد پنل ها کلاهک، کفشک، پیچ و مهره و سایر متعلقات بسته بندی و به محل نصب ارسال می گردد.

نکات مهم در انتخاب کف کاذب:

در زمان انتخاب نوع کف کاذب باید در نظر داشته باشید کف کاذب از مقاومت بالایی در برابر حرارت و دما برخوردار باشد. همچنین  قدرت در دفع صدا و آلودگی های صوتی بسیارپر اهمیت می باشد. ضد رطوبت بوده و به راحتی قابل شستشو باشد. تنوع در طرح و رنگ پنل ها بسیار مهم است و اینکه  افراد با سلیقه های مختلف بتوانند به راحتی مدل مورد نظر را انتخاب کنند. حمل آسان پنل ها و قابلیت نصب در شرایط آب و هوایی مختلف نیز از موارد قابل توجه می باشد. توجه به این موارد به ابعاد و نوع ساختار مولکولی ذراتی که پنل را تشکیل داده اند ارتباط دارد؛ به طور مثال تایل با هسته چوبی نسبت به تایل با هسته کلسیم سولفات،میزان  آب و رطوبت بیشتری را جذب می کند اما پانل با هسته سرامیکی  اصلاً خصوصیت جذب آب و رطوبت راندارد. پس باید ابتدا نوع محل و شرایط آب و هوایی را به خوبی مشخص کنید.

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده کف کاذب فولادی آماده همکاری و مشاوره به شما می باشد.با ما تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

چگونه کف کاذب فولادی را ثبت سفارش کنیم؟

جهت ثبت سفارش کف کاذب مورد نیاز خود می توانید از دو روش استفاده کنید:

1: تماس مستقیم با واحد فروش کف کاذب نوآوران بصورت شبانه روزی و هر روز هفته 09900190083

2: تکمیل فرم ثبت سفارش روبرو. با تکمیل این فرم درخواست شما در سیستم فروش متمرکز کارخانه کف کاذب نوآوران ثبت می شود و همکاران ما در اسرع وقت اطلاعات کامل و پیش فاکتور کف کاذب مورد نظر را برای شما ارسال می کنند. فقط کافی است اطلاعات را وارد و دکمه ثبت وارسال درخواست را بزنید.

بعد از تکمیل اطلاعات فوق و کلیک برروی دکمه ثبت وارسال درخواست ،اطلاعات شما در سیستم متمرکز فروش ثبت می گردد و همکاران ما در کمترین زمان پاسخ را برای شما ارسال می کنند.

مشخصات فنی و ویژگیهای کف کاذب فولادی توپر HPL

  • ویژگی پانل: از جنس ST37 با رنگ اپوکسی و رنگ کوره ای، با ابعاد دقیق ۶۰*۶۰ سانتی متر، گونیا و بدون تلورانس، مواد تزریقی در پانل ها از سیمان، آلومینا، فرمالدئید، و پلی اتیلن می باشد که ترکیب این مواد به پانل ها استحکام مضاعف می دهد.ضخامت آلیاژ به کار رفته در فولادی تو پر : ۰/۸ میلیمتر
  • ۲۱۰۰ کیلو گرم تحمل بار متمرکز در یک پانل
  • ۲۸۰۰ کیلوگرم تحمل بار گسترده در یک پانل
  • روكش HPl ضخيم ضد ترك
  • ۸٫۵ تن تحمل بار در یک متر مربع
  • مناسب جهت مکانهای مرطوب و خشک
  • پایه و استرینگر گالوانیزه ضد زنگ
  • مقاوم در برابر اشعه UV
  • مقاوم در برابر اسید و مواد قلیائی
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • ضد خش
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش
  • آنتی استاتیک ( عدم ایجاد الکتریسیته ساکن)
  • آنتی باکتریال
اجزای کف کاذب نوآوران

میزان مقاومت و کاربرد کف کاذب فولادی توپر ( پر شده از مواد بتن مخصوص ) :

میزان تحمل فشار کف کاذب فولادی:

میزان تحمل فشار نقطه ایی این محصول: ۱۲۵۰ -۱۵۰۰-۲۰۰۰ کیلو گرم (متفاوت نسبت به مدل انتخابی)

میزان تحمل فشار گسترده: ۲۵۰۰-۳۰۰۰ کیلو گرم (متفاوت نسبت به مدل انتخابی)

ایده آل برای مکان های صنعتی ومکان های اداری با آب وهوای معتدل

تحمل فشار نقطه ایی و گسترده

میزان رطوبت مورد نیاز ۱۰ تا ۱۵ درصد

عدم مقاومت در برابر رطوبت بالا ویا خشکی شدید هوا

دفرمه شدن نوار های دور در زمان حمل ونقل –نصب وجابجایی بعد از نصب

درصد اکسیده شده نا محسوس:۳۵%

درصد خستگی محصول بعد از گذشت یک سال ۲۵%

انواع روکش های کف کاذب فولادی توپر

پر مصرفترین طرح های روکش این محصول شامل موارد زیر است :

  • فولادی با روکش hpl معمولی
  • فولادی با روکش hpl انتی استاتیک
  • فولادی با روکش pvc معمولی
  • فولادی با روکش pvc انتی استاتیک
  • فولادی با روکش موکت
  • فولادی بدون روکش
پر مصرفترین طرح های روکش کف کاذب

کاربرد کف کاذب فولادی تو پر Solid steel raised floor:

مراکز بهداشتی درمانی و آزمایشگاهها.

مراکز صنعتی و کارخانه ها.

تماس با شرکت نوآوران

فروشگاهها و مراکز تجاری.

مراکز اداری و سازمانها.

دیتا سنتر.

اتاق برق.

اتاق کامپیوتر.

اتاق های خدمات شبکه.

اتاق مانیتورینگ.

کارگاه های الکترونیکی

اتاق های تمیز.

اتاق هواساز.