کف کاذب فولادی توخالی

کف کاذب فولادی توخالی از بسیاری جهات نه در همه ویژگی ها همانند کف کاذب فولادی توپر بوده با این تفاوت که برش های داخلی آن خالی می باشد.این کف کاذب مناسب مکانهایی است که وزن تمام شده ساختمان مورد توجه باشد وبه عبارتی ساختمان تحمل وزن بالای کف کاذب را نداشته باشد. این محصول با ابعاد ۶۰*۶۰ تولید میگردد و امکان نصب انواع کفپوش-موکت و… را دارا میباشد. نوار دور پنل ها از جنس پلاستیک بوده و باعث زیبایی آن پس از اجرا شده و از وارد شدن ضربه و لب پرشدن کف پوش جلوگیری می نماید. این نوع از کف کاذب با استفاده از سیستم زیر سازی فولاد و چدن و آلومینیوم قابل اجرا می باشد.

انواع کف کاذب فولادی تو خالی

برش داخلی کف کاذب فولادی توخالی

قیمت کف کاذب فولادی توخالی

قیمت کف کاذب فولادی توخالی به موارد مختلفی از جمله ارتفاع کف کاذب، نوع روکش کف کاذب و مقدار مصرف قطعات در محیط مورد نظر وابستگی کامل دارد. جهت دریافت قیمت کف کاذب در مدلهای مختلف می توانید با شماره مستقیم 09900190083 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در واحد فروش کارخانه کف کاذب نوآوران ((تولید کننده کف کاذب)) آماده ارائه لیست مشاوره تخصصی،ارائه لیست قیمت به همراه دیتاشیت ها و مستندات پروژه های مشابه و اطلاعات کامل محصول مورد نظر هستند.هم اکنون تماس بگیرید.

ویژگی های کف کاذب فولادی تو خالی

 

  1. وزن سبک
  2. کف کاذب فولادی توخالینصب آسان و سریع
  3. مقاوم در برابر تردد بالا
  4. پایه ها از جنس فولادی
  5. روکش روی پنل ها قابل تعویض
  6. امکان استفاده از روکش HPL و PVC
  7. مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش سوزی
  8. قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها و امکان رگلاژ آنها
  9. استیرینگر از جنس فولاد آبکاری شده و ضد زنگ
  10. سهولت در تعویض پنل های آسیب دیده و جا به جایی آسان آنها
  11. نوار دور پنل ها از جنس ABS می باشد و مقاومت زیادی در برابر دما دارند
  12. قابلیت عبور و دسترسی آسان به تجهیزات و تاسیسات از زیر پنل های کف

کف کاذب فولادی توخالی کجا استفاده می شود؟

پروژه هایی که وزن کف کاذب اهمیت دارد از این نوع کف کاذب استفاده میشود مانند:
  • اتاق های کنترل
  • اتاق سرور
  • اتاق های مانیتورینگ
  • اتاق برق

کف کاذب فولادی تو خالی Hollow steel raised floor:

کف کاذب در ابتدا برای افزایش ارتفاع سطح ساختمان مورد استفاده قرار می گرفت. به طوری که قطعاتی پیش ساخته و آماده مانند کاشی بر روی سازه ای قرار می دادند. این سازه شامل پایه و استیرینگر می باشد. تایل یا همان پنل قطعه اصلی این سیستم نام دارد.پانل ها در ابعاد و سایز های مختلف با توجه به نوع نیاز مصرف کننده قابل تولید می باشد. سطح روی پانل نیز بسیار متنوع و متفاوت می باشد. کف کاذب را بر اساس نوع ساختار و پوشش رویی نامگذاری می کنند. کف کاذب فولادی تو خالی از دو ورق فولادی تشکیل شده است. ورق بالایی را صاف و یکدست در نظر می گیرند تا یک سطح صاف داشته باشند. اما ورق زیرین را فرم می دهند تا مقاومت پانل ها را بیشتر کنند. در زمان تولید کف کاذب فولادی تو خالی فضای بین دو ورق را خالی نگه می دارند. میزان ضخامت ورق بالایی ۰٫6 میلیمتر و ورق پایینی ۰٫7 میلیمتر در نظر گرفته می شود. نوع ورق تحتانی از  ST14 و ورق فوقانی  ST12 می باشد.

تفاوت کف کاذب فولادی تو خالی و کف کاذب تو پر

فضای بین دو ورق در کف کاذب تو خالی با هیچ ماده ای پر نمی شود و به همین دلیل سبک می باشد و وزن کمی دارد. اما فضای داخلی کف کاذب فولادی تو پر با مواد و سیمان پر می شود و به همین دلیل وزن بیشتری دارد. کف کاذب تو خالی برای مکان هایی که وزن تمام شده ساختمان اهمیت دارد مناسب می باشد. و  قیمت تمام شده کمتری نسبت به فولادی تو پر خواهد داشت. کف کاذب فولادی تو خالی از استحکام کمتری نسبت به مدل تو پر برخوردار می باشد.

ترکیبات کف کاذب فولادی توخالی

  • پنل
  • کف پوش
  • میله ی رابط
  • کفشک
  • کلاهک
  • استرینگر

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب آماده پاسخگویی به سوالات و همکاری با شما می باشد. با 09900190083 تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.