کف کاذب سولفات کلسیم

کف کاذب سولفات کلسیم Calcium Sulphate Raised Floor: ترکیب سولفات کلسیم مقاومت پنل کف کاذب را افزایش می دهد. ترکیبات آلی فرار در ساخت این پنل استفاده نمی شود، دوستدار محیط زیست است. این سیستم  دارای قابلیت مقاومت بالا در برابر آتش با توجه به ماهیت غیر احتراق مواد هسته ای است. این پنل را می توان در مناطق مرطوب و همچنین مناطق گرم و خشک استفاده کرد. با تقویت این پنل می توان ظرفیت باربری بالا را طراحی کرد. سولفات کلسیم به بهبود خواص صوتی پنل کمک می کند.

در چه مکان‌هایی می توانیم از کف کاذب سولفات کلسیم استفاده کنیم؟

مناطق کم نور مانند دفاتر، کافه تریا،هتل‌ها، منازل مسکونی و ساختمانهای اداری و.. سطوح متوسط کار مانند مراکز فروش ،نمایشگاهها، بیمارستانها، دفاتر پرتردد و… محیط های صنعتی مانند صنایع فولاد،پتروشیمی و اتاق های کنترل تولید و .. و بصورت گسترده ای به عنوان کف کاذب اتاق سرور یا Data Center Raised Floor Tiles استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کف کاذب کلسیم یا سفارش ، لطفا با ما تماس بگیرید.

 پنل ها از سولفات کلسیم تقویت شده فیبر ساخته شده‌اند تا قدرت بالا داشته باشند. صفحات فولاد گالوانیزه یا فویل آلومینیومی در بالا و پایین هسته ارائه شده است.  پنل کف کاذب سولفات  با ضخامت 16mm تا 44mm  و اندازه  پنل 60×60 سانتی متر است.

انواع پوشش های کف کاذب سولفات:

  • کف پوش وینیل
  • لاستیک
  • چوب
  • سرامیک
  • سنگهای طبیعی

پوشش های فوق در کارخانه شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار بصورت مستقیم روی پنل های کف کاذب سولفات با تجهیزات مدرن نصب می گردد. مکان‌هایی که نیاز به اجرای کف کاذب دارند با توجه به شرایط جغرافیایی- کاربرد – میزان فشار نقطه ای و گسترده دسته بندی می شوند.جهت اطلاع از مدل کف کاذب سرامیکی به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید.

کلسیم سولفات چیست؟

کلسیم سولفات جامد بلوری سفید رنگ با ترکیب مولکولی CuSo4 می باشد. با نام سنگ گچ در دنیای امروز شناخته می شود. ترکیب این ماده پس استخراج از معادن و تصفیه شدن در فرآیند های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کاربرد های آن اضافه شدن در ترکیب پنل کف کاذب است. با افزایش تقاضای افراد برای حفظ محیط زیست و صرفه جویی در انرژی، سهم بازار از پنل های کلسیم سولفات در حال افزایش است. کف کاذب کلسیم سولفات با وجود ویژگی های گسترده محصولی ایمن شناخته شده است. به علت ریز کریستالیزاسیون یا تبلور مجدد، سوراخ‌هایی تشکیل می دهد تا عایق صوتی مناسبی باشد. با افزایش تقاضای افراد برای حفظ محیط زیست و صرفه جویی در انرژی، سهم بازار از پنل های کلسیم سولفات در حال افزایش است. با وجود ویژگی های گسترده  این محصول ایمن شناخته شده است. به علت ریزکریستالیزاسیون یا تبلور مجدد، سوراخ‌هایی تشکیل می دهد تا عایق صوتی مناسبی باشد.

بهترین جایگزین کف کاذب کلسیم سولفات چیست؟

کلسیسم سولفات سالاست در کشور ما عرضه نمی گردد. لذا قیمت تمام شده این مدل کف کاذب نسبت به سایر مدلها بسیار بالا تر است. بهترین مدل کف کاذب جهت جایگزینی کف کاذب سراوینل مدل f77 است. جهت ثبت سفارش کف کاذب سراوینل می توانید با شماره مستقیم 09900190083 تماس بگیرید.

مزایای کف کاذب کلسیم سولفات:

پنل کلسیم سولفات در برابر کشش های مکانیکی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. فرآیند تولید آن کنترل شده است و دقت بالایی در ابعاد قطعات وجود دارد. پنل از نشر صدا به شدت جلوگیری می کند و تحمل زیادی در برابر فشار وزن سنگین تجهیزات دارد. مقاومت آن در برابر آتش زیاد و به گونه ای غیر قابل احتراق است.

مشخصات فنی کف کاذب کلسیم سولفات:

پنل:
از سه قسمت تشکیل شده است. 1.قسمت رویی پنل با توجه به نیاز مکان از کفپوش مناسب استفاده می شود. 2.قسمت میانی با کلسیم سولفات ایجاد می گردد. 3. قسمت زیرین را با استفاده از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم پوشش می دهند. پنل این مدل کف کاذب از مخلوط کلسیم سولفات آنیدره، الیافت ارگانیک و فیبر تولید می شود. وزن هر کدام حدود 15.5 کیلوگرم و در هر متر مربع حدود 42 کیلوگرم می باشد. در سه گروه سنگین، متوسط و سبک وجود دارد. با توجه به مواد اولیه و چگالی بالا مقاومت خوبی در، درجه حرارت مختلف از خود نشان می دهند. اندازه هر پنل 60*60 است اما با توجه به نیاز مشتری این اندازه متغیر می باشد. ضخامت استاندارد آن بین 25 تا 35 میلی متر است.

پایه یا میله رابط:

پایه در کف کاذب تنظیم کننده ارتفاع است. جنس میله رابط در کف، فولادی می باشد. با اتصال پین به استرینگر متصل می شود. بین مثبت و منفی 3 سانتی متر امکان رگلاژ پذیری دارد . با مهره فولاد گالوانیزه میزان ارتفاع آن تثبیت می شود.

استرینگر:

استرینگر در واقع قوطی پروفیل فولادی است و بستر مناسبی برای قرار گیری پنل ایجاد می کند. دارای پین و دو سوراخ به عنوان راهنمای پایه می باشد و به پایه متصل می شود.

مقاومت صوتی کف کاذب کلسیم سولفات:

در کف کاذب کلسیم  مولکول های تشکیل دهنده به صورت فشرده کنار یکدیگر قرار گرفته اند. تا عایق صوتی مناسبی در برابر صوت ایجاد کنند. فاصله ای بین مولکول های این محصول وجود ندارد. تا فضایی برای عبور نویز باقی نگذارد. میزان عایق صدا در این مدل بستگی به ضخامت پنل دارد. هرچه پنل ارتفاع بیشتری داشته باشد مقاومت مکانیکی و صوتی آن بیشتر می شود. به طور معمول تا 38 دسی بل عایق مناسبی برای صدا می باشد.

بازیافت کف کاذب کلسیم سولفات:

روند تولید هر محصول سرمایه ملی را کاهش می دهد. سپس زباله‌هایی در دل طبیعت به جای می گذارد. ساخت فرآورده های دوستدار طبیعت باعث پایداری اقتصاد و سلامت عموم می شود. این سیستم محصولی سازگار با محیط زیست است و منابع طبیعی را حفظ می کند. این محصول سبز‌ترین مدل کف کاذب است. پود و خمیر سولفات صد درصد قابل بازیافت می باشد. با فروش مواد اولیه بخشی از هزینه ابتدایی مجدد باز می گردد.

واکنش کف کاذب کلسیم سولفات در برابر الکتریسیته ساکن:

عدم توزیع بار های الکتریکی روی سطح ماده باعث ایجاد الکتریسیته ساکن می شود. تا زمانی که بار‌ها راهی برای تخلیه پیدا کنند روی سطح جسم ماندگار هستند. با تردد اپراتور در مراکز، بار های مثبت و منفی به کف پای آنها می چسبد. وجود الکتریسیته ساکن باعث برق گرفتگی، افزایش اصطکاک، خرابی اجزای الکترونیک و… می شود. این محصول قابلیت آنتی استاتیک از گردهمایی بار‌ها جلوگیری می کند. با ایجاد مسیری، آنها را هدایت و سطح کف خنثی می گردد.

برای انتخاب مناسب‌ترین کف کاذب برای محیط شما کارشناسان مجرب این شرکت پاسخگوی شما هستند.با

اشتیاق فراوان منتظر تماس شما هستیم.هم اکنون تماس بگیرید.