کف کاذب اهواز

کف کاذب اهواز:جهت ثبت سفارش کف کاذب در اهواز با شماره مستقیم 09900190083 در ارتباط باشید. این مطلب استان خوزستان را از نظر عوامل و شرایط محیطی تاثیرگذار بر کف کاذب اهواز مورد  بررسی قرار می دهد و شما را در انتخاب بهترین کف کاذب راهنمایی می کند.

آنچه مورد بررسی قرار می گیرند عبارتنداز:

  • میزان و موارد مصرف کف کاذب در خوزستان
  • تاثیر آب و هوای خوزستان بر کف کاذب
  • معرفی کف کاذب با قابلیت های فراوان
  • نمایندگی کف کاذب در خوزستان
  • زلزله و کف کاذب مناسب
  • دریافت مشاوره تخصصی

کف کاذب با کیفیت

نمایندگی کف کاذب در اهواز:

با نظر به اینکه شرکت نوآوران تولید کننده و ارائه دهنده انواع کف کاذب با سابقه طولانی در زمینه تولید،  فروش ،نصب کف کاذب و اجرای استاندارد سازی اتاق سرور پروژه های بسیاری را در استان خوزستان و شهر

اهواز به انجام رسانیده است هم اکنون قصد دارد به صورت مستقیم اقدام به ارائه انواع کف کاذب در این  استان بپردازد و نمایندگی محصولات خود را به افراد علاقمند واگذار نماید. این امر راحتی در خرید و استفاده از نیروی بومی استان را به همراه دارد. برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی کف کاذب در اهواز با ما تماس بگیرید همچنین می توانید با تکمیل فرم  زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

اگر در استان بوشهر نیاز به کف کاذب دارید نمایندگی کف کاذب بوشهر را مشاهده فرمایید:

کف کاذب بوشهر

فروش کف کاذب در اهواز:

کف کاذب سراوینل

جهت مشاوره فنی و تخصصی در زمینه انواع کف کاذب و استاندارد سازی اتاق سرور و سفارش محصولات نوآوران با ما تماس بگیرید.

انواع کف کاذب:

  • سراوینل
  • سرامیک
  • سنگ
  • فولادی تو پر و تو خالی
  • شیشه
  • آلومینیوم
  • موکت
  • چمن

نصب کف کاذب در اهواز

نصب کف کاذب در اهواز توسط تیم حرفه ای کارخانه کف کاذب نوآوران انجام میشود. کافی است هم اکنون با ما تماس بگیرید.09900190083

ساختار کف کاذب:

پنل: سطح رویی کف کاذب پنل یا پر کننده نام دارد. ساختار این بخش در هر سازه متفاوت است. جنس پنل نوع محصول را مشخص می کند. مثلا در کف کاذب شیشه پنل از سه لایه تشکیل شده است. سطح رویی سند پلاست و شن شویی شده می باشد که باعث ایجاد اصطکاک و چسبندگی مناسب می شود. در کف کاذب سراوینل پنل رویی از جنس سرامیک است. امکان اجرای هر نوع روکشی بر آن وجود دارد. قابلیت جذب غبار های فلزی در صنایع را دارد.

پایه یا میله رابط: پایه بخش اصلی در زیر سازی کف متحرک می باشد. جنس و ارتفاع آن در هر سازه متفاوت و بسته به نیاز کاربرارتفاع آن متغییر می باشد. ارتفاع پایه فضای زیر کف کاذب را مشخص می کند، تا تجهیزات درون آن قرار گیرند. قابلیت رگلاژ دارد و برای تراز ساختاری به شما کمک می کند.

استرینگر: قطعه ای فولادی با روکش گالوانیزه است. برای حفظ موقعیت پایه ها روی کلاهک نصب می گردد. جهت قرار گیری پنل روی سیستم زیر سازی مستقر می شود.

مزایای کف کاذب:

  • زه کشی
  • سازماندهی کابل و تجهیزات
  • ایجاد تغییرات و گسترش در کمترین زمان
  • دسترسی سریع به فضای زیر سازه
  • نصب و جابجایی آسان

کف کاذب اتاق سرور :

به محل نگهداری سرور های کامپیوتری و اجزای آن اتاق سرور می گویند. مراکز داده برای لوله کشی آب، خط لوله برای کابل برق، کانال و کابل کشی داده، سیستم توزیع هوای

سرد به کف کف کاذب نیاز دارند. سیستم کف سازی در فضای پنهان تمامی این عناصر را جای می دهد. الکتریسیته ساکن در همه جای اتاق سرور خود نمایی می کند. تجمع آن باعث انفجار و از کار افتادن تجهیزات می گردد. عایق سازی این فضا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. با استفاده از کف کاذب استاندارد برای اتاق سرور می توان ایمنی افراد و تجهیزات را فراهم ساخت.

کف کاذب سراوینل 100 در صد عایق الکتریکی و مدلی مناسب برای این مکان است. دارای مقاومت بالایی در برابر تجهیزات سنگین می باشد. ضد حریق بوده و از پیشروی آتش در مرکز شما جلوگیری می کند.

انواع روکش کف کاذب سراوینل:

  • روکش PVC آنتی استاتیک
  • PVC معمولی و PVC آنتی استاتیک
  • گرانیت
  • کانداکتیو

نکات مهم در انتخاب کف کاذب:

در هنگام خرید کف کاذب به شرایط حاکم در فضای خود توجه کنید. عوامل تاثیر گذار عبارتند از: میزان رطوبت، الکتریسیته ساکن، میزان ترد، نحوه نظافت سازه، وجود مواد اسیدی. میزان هر کدام، شما را به سمت نوع خاصی از سیستم کف سازی هدایت می کند. شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار در کنار شما است تا مناسبترین کف کاذب را برای فضای مورد نظر انتخاب کنید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

آب و هوای خوزستان و کف کاذب اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از وسیع ترین شهرهای ایران است. این شهر در بخش خوزستان واقع شده است. وجود شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ، شرکت ملی حفاری ایران ، شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون میدان نفتی اهواز و بسیاری از کارخانه های مادر کشور در کنار سایر ارگان های دولتی و خصوصی ،این شهر  را به یکی از مصرف کنندگان بزرگ کف کاذب در ایران تبدیل کرده است. ئزیرا تجهیز و استاندارد سازی مراکز داده این سازمان ها امری ضروری می باشد. استان خوزستان را از نظر پستی و بلندی می‌توان به دو منطقه کوهستانی و جلگه‌ای تقسیم کرد. از نظر آب و هوا دارای دو نوع آب و هوای نیمه بیابانی و در بعضی نواحی آب و هوای استپ گرم می باشد.در  مناطق کوهستانی این استان تابستان های معتدل تر از سایر نقاط استان و زمستان ها سردتر می باشد.  مناطق پست و جلگه ای زمستان های کوتاه و معتدل و تابستان های گرم و طولانی دارد.در کل می توان  گفت خوزستان روزهای یخبندان بسیار کمی را تجربه می کند. میزان رطوبت در خوزستان بسیار زیاد است و تحت تاثیر بادهای شرجی قرار دارد. پس برای انتخاب کف کاذب  اهواز باید گرمای بسیار زیاد هوا و رطوبت بالا را حتما در نظر گرفت.زیرا این میزان گرما باعث جمع شدن روکش  رویی کف کاذب در تابستان می شود و به دلیل اینکه اکثر ماه های سال هوای این منطقه گرم میباشد پس  انتخاب کف کاذب نامناسب سبب اتلاف هزینه می شود و نیاز به تعویض کف کاذب را افزایش می دهد.

کف کاذبی که ما به شما معرفی می کنیم با تکنولوژی پیشرفته تمام شرایط یک کف کاذب ایده آل از نظر  ظاهر زیبا ،کارایی ،عمر طولانی ، سازگاری بالا ، قیمت مناسب و تولید بر اساس ابعاد و اندازه های محل مورد  نظر را دارا می باشد. سراوینل قدرتمند ترین مدل کف کاذب است که هم میتوان انرا در نقاط سرد سیر بعنوان کف کاذب شهرکرد استفاده کرد و یا انرا در محیط خاص اهواز بکار گرفت. برای دریافت مشاوره تخصصی و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

زلزله و کف کاذب اهواز

با توجه به اینکه کشور ایران بر روی گسل قرار دارد و تقریبا تمام نقاط ایران احتمال وقوع زمین لرزه وجود دارد  استان خوزستان و شهر اهواز نیز از این قائده مستثنی نیستند اما خوشبختانه گسلی که در این ناحیه وجود  دارد خطر آفرین نیست و جز در بعضی نواحی این استان زلزله رخ نداده است.با این حال برای انتخاب کف  کاذب در این منطقه با توجه به وجود شرکت ها و ادارات ملی توصیه می شود. حتما کف کاذب با سازه ضد  زلزله و مقاوم در برابر رطوبت استفاده شود.

چنانچه در این رابطه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره داشتید می توانید با مشاوران توانمند ما تماس بگیرید  و به صورت رایگان از این امکان استفاده کنید .

کف کاذب ضد زلزله:

کف کاذب ضد زلزله با عملکرد خود، تاثیر منفی زمین لرزه را خنثی می کند. کفشک یکی از اجزای مهم در دفع فشار های عمودی و افقی زلزله می باشد. تنش های حاصل از تردد

را از بین می برد. این سیستم دارای مقاومت نقطه ای و گستره زیادی است. با رعایت استاندارد های بین المللی  در برابر حرارت بسیار مقاوم است و در تمام شرایط آب

و هوایی مناسب می باشد.

فاصله اهواز تا انبارهای کف کاذب نوآوران در تهران و اصفهان

 اهواز تا انبار مرکزی نوآوران در اصفهان : 517 کیلومتر

مدت زمان : 7 ساعت و 31 دقیقه

 اهواز تا انبار نوآوران در تهران : 821 کیلومتر

میزان زمان : 9 ساعت و 43 دقیقه