کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب آلومینیوم یکی از پرکاربردترین مدل های کف کاذب در کشور است. علت استفاده فراگیر از این محصول عمدتا نا آشنایی طراح محل مورد نظر در مورد سایر کف های کاذب می باشد. البته این بدین معنا نیست که این مدل از کف کاذب دارای معایب خاصی می باشد، بلکه هر یک از مدل های کف کاذب در شرایط و مکان مناسب خود بهترین انتخاب خواهند بود. آلومینیوم  مقاومت نسبی در برابر رطوبت دارد ولیکن نمیتوان بعنوان یک محصول صد در صد مقاوم در برابر آب از آن یاد کرد. ما در مجموعه کف کاذب نوآوران با توان علمی و تجربه بهترین محصولات صنعت کف کاذب را به بازار عرضه می کنیم.با ما همراه باشید تا محصول کف کاذب آلومینیومی را بررسی کنیم.

کف کاذب آلومینومی

مشخصات کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب آلومینیومی با استفاده از آلیاژ آلومینیوم به روش ریخته گری دایکست تولید می گردد. در روش ریخته گری دایکست بدلیل افزایش تراکم مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ایجاد می گردد . فشارهای نقطه ای و گسترده  وارد شده بروی کف کاذب اهمیت این موضوع را دو صد چندان می نماید. لذا مصرف کنندگان را بر آن داشته تا به میزان تحمل فشار توجه بسزایی داشته باشند.در مقاله مقایسه کف کاذب آلومینیومی و فولادی میتوانید اطلاعات کاملتری در مورد مزایا و معایب این دو محصول را مورد مطالعه دقیق قرار دهید.(بهمراه ویدئوی بررسی فنی)

چگونه کف کاذب آلومینومی را ثبت سفارش کنیم؟

جهت ثبت سفارش کف کاذب مورد نیاز خود می توانید از دو روش استفاده کنید:

1: تماس مستقیم با واحد فروش کف کاذب نوآوران بصورت شبانه روزی و هر روز هفته 09900190083

2: تکمیل فرم ثبت سفارش روبرو. با تکمیل این فرم درخواست شما در سیستم فروش متمرکز کارخانه کف کاذب نوآوران ثبت می شود و همکاران ما در اسرع وقت اطلاعات کامل و پیش فاکتور کف کاذب مورد نظر را برای شما ارسال می کنند. فقط کافی است اطلاعات را وارد و دکمه ثبت وارسال درخواست را بزنید.

بعد از تکمیل اطلاعات فوق و کلیک برروی دکمه ثبت وارسال درخواست ،اطلاعات شما در سیستم متمرکز فروش ثبت می گردد و همکاران ما در کمترین زمان پاسخ را برای شما ارسال می کنند.

اجزای کف کاذب آلومینیومی

کلاهک:

قطعه ای از جنس آلومینیوم می باشد که به روش دایکست ریخته گری شده و بوسیله ی رزوه های داخلی روی میله رابط بسته می شود. با توجه به طول رزوه  کلاهک و میله رابط امکان رگلاژ ارتفاع کف کاذب از ۳ الی ۷ سانتی متر فراهم می گردد.

مهره قفل کننده:

این مهره نیز از جنس آلومینیوم بوده و به روش دایکست ریخته گری شده است. وظیفه این مهره ثابت کردن کلاهک و جلوگیری از باز یا بسته شدن و نهایتا عدم کم و زیاد شدن ارتفاع تنظیم شده می باشد.

میله ی رابط:

ایجاد ارتفاع از کف اصلی و ارتباط مابین کلاهک-کفشک و مهره  قفل کننده را برقرار می نماید. این میله از جنس فولاد در نظر گرفته می شود. همچنین با توجه به منطقه  جغرافیایی و میزان رطوبت و فشار وارده بر کف کاذب، سایز و آبکاری میله رابط انتخاب می گردد.

کفشک:

از جنس آلومینیوم می باشد و به روش دایکست تولید می شود. کفشک بوسیله رولپلاک یا رولبوت به زمین متصل می گردد و مقاومت و ایستایی سیستم کف کاذب را تا حدودی تکمیل می نماید.

واشر ضربه گیر:

از جنس پلاستیک می باشد و جهت جلوگیری از بوجود آمدن صدا و ناپایداری پنل بر روی پایه مورد استفاده قرار میگردد.

استرینگر یا خط کش:

جهت حفظ فاصله ی مابین پایه ها از استرینگر کف کاذب استفاده می گردد.

پنل:

پنل کف کاذب آلومینیومی وزنی بالغ بر ۷ کیلو گرم را دارا می باشد و با پوشش های مختلف بنابر سفارش مشتری و محل بکارگیری کف کاذب ارائه می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سوالات متداول کف کاذب مقاله تخصصی زیر را مطالعه فرمایید:

سوالات متداول کف کاذب

نمای داخلی کف کاذب آلومینیومی
کف کاذب آلومینیومی روکش HPL
کف کاذب آلومینیومی

انواع کف کاذب آلومینیومی

  •  آلومینیوم با روکش پی وی سی آنتی استاتیک
  •  با روکش اچ پی ال
  • کف کاذب  با پوشش موکت
  • کف-کاذب آلومینیوم با روکش پی وی سی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مقایسه کفپوش Hpl و pvc مقاله تخصصی زیر را مطالعه فرمایید:

مقایسه کفپوش Hpl و pvc

پر مصرفترین طرح های روکش کف کاذب

کف کاذب آلومینیومی مناسب چه مکان هایی است؟

این نوع از کف کاذب مناسب مکان های دارای رطوبت بوده و همچنین به علت وزن ساختمان نیاز به سبکی کف کاذب احساس می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

توانمندی شرکت در اجرای کف کاذب آلومینیوم ، شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار افتخار دارد با تجربه ایی طولانی مدت تمامی مراحل طراحی و تولید کف کاذب آلومینیومی را در کشور انجام دهد و محصولی مطابق با کیفیت جهانی به شما مشتریان محترم ارائه نماید. جهت طراحی و اجرای کف کاذب  ، نیاز به مشاوره دارید؟

با لبخند پاسخگوی شما خواهیم بود… .

مزایای کف کاذب آلومینیوم Aluminum raised floor:

مقاومت الکتریکی و ضد حریق بودن از قابلیت های این محصول است. کف کاذب آلومینیوم دارای وزن کمی می باشد و اضافه باری بر ساختمان تحمیل نخواهد کرد. این محصول  قابل بازیافت است بنابراین از هدر رفتن منابع ملی جلوگیری می کند.  آلومینیوم یکی از عناصر موجود در جدول مندلیف که سومین فلز فراوان در پوسته زمین آلومینیوم است. این فلز توسط شیمیدانی به نام هانس کریستین اورستد به دست آمد. تولید ساختار کف کاذب آلومینیوم به گونه ای طراحی شده که در برابر رطوبت مقاومت می کند.

از ویژگی های آن مانند دیگر فلزات به چکش خواری و انعطاف پذیری می توان اشاره کرد. هنگامی که این فلز در مجاورت هوا

قرار می گیرد با استفاده از واکنش های شیمیایی اکسید شده لایه محافظ اکسید آلومینیوم ایجاد می کند. این ساز کار در این فلز به برای وسایل آلومینیومی مفید است اما دوام ندارد زیرا اکسید شدن آن با تجزیه فلز صورت می گیرد. آلومینیوم فلزی نرم و سبک می باشد. برای افزایش کارایی این محصول آلیاژ های مختلفی به آن می افزایند. به علت در دسترس نبودن متریال های مناسب، از آلومینیوم در صنعت برای پاسخ به تمامی نیاز ها مانند درب و پنجره، ظروف، میز، صنعت خودرو سازی و … استفاده می شد. این موضوع در دوره ای رخ داد که دسترسی کمی به مواد و متریال های خاصی مانند پلی وینیل کلراید وجود داشت.

کاربرد کف کاذب آلومینیوم:

مکانهایی که رطوبت بالایی دارند، مانند مناطق نزدیک به کناره دریا از این محصول برای جلوگیری از آسیب های رطوبت می توانند استفاده کنند. اگر در محل نصب کف کاذب رطوبت وجود دارد کف کاذب آلومینیوم مناسب محیط می باشد.

معایب کف کاذب آلومینیوم:

کف کاذب آلومینیوم علاوه بر داشتن مزایا ، معایبی نیز دارد. قیمت بالای این محصول باعث شد تا گزینه انتخابی برای بعضی سازمانها نباشد. این محصول با توجه به قیمت بالا، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

کف کاذب آلومینیوم عایق صدا نبوده و در حین تردد افراد، نویز اضافی در محیط تولید می کند. به همین دلیل برای مراکزی که از کف کاذب برای آکوستیک صدا استفاده می کنند مناسب نمی باشد.

این محصول توان تحمل بار های گسترده و متمرکز را ندارد. پنل  آلومینیوم به علت وزن سبک به درستی روی ساختار خود قرار نمی گیرد. با گذشت زمان پنل ها با تردد زیاد دچار لقی و جابجایی نسبت به موقعیت پایه ها می شوند. پایه های کف کاذب آلومینیوم  جا به جا می شوند و حرکت می کنند. این مشکل با رگلاژ کردن به طور کامل حل نمی شود. در ساختمانهایی که تجهیزات سنگینی دارند نمی توان از کف کاذب آلومینیوم استفاده کرد زیرا تحمل وزن بالا را ندارد. امروز با پیشرفت تکنولوژی محصولاتی تولید شده است که این ایراد ها را ندارند.

کف های کاذبی مانند کف کاذب سراوینل، فولادی و ….جایگزین این محصول شده است. کف کاذب سراوینل علاوه بر مزایای کف کاذب آلومینیوم عایق مناسبی برای صوت می باشد.

مقاومت بالایی در برابر فشار نقطه ای و گسترده دارد. قیمت مناسبی دارد و با سایر مصالح ساختمان همخوان است. تحمل وزن تجهیزات سنگین را دارد و در برابر تردد بسیار مقاوم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  کف کاذب سراوینل  از منوی بالای سایت  وارد مقاله این محصول شوید و یا مقاله اختراع کف کاذب را مطالعه فرمایید.

با لبخند پاسخگوی شما هستیم.