کف کاذب گیلان، رشت

کف کاذب گیلان:جهت ثبت سفارش کف کاذب برای گیلان ورشت با شماره میتقیم 09900190083 تماس بگیرید.استان گیلان یکی از استان های بزرگ شمال کشور می باشد. گیلان به دلیل مرز بین المللی با کشور آذربایجان و مرز آبی با دریای کاسپین از موقعیت بسیار مناسبی در کشور برخوردار است.کف کاذب رشت.کف کاذب گیلان. مهمترین بندر شمال ایران در این استان قرار دارد. وجود اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و ادارات مرتبط در هریک از شهرهای بندری استان و سازمان های صادرات و وارداتی  که در شهرهای مختلف این استان قرار دارد،نیاز به استاندارد سازی و بهینه سازی را به یک امر مسلم تبدیل کرده است. یکی از تجهیزاتی که برای این استاندارد سازی استفاده می شود کف کاذب است ، به دلیل شرایط جوی و منطقه ای خاص  گیلان مصرف کف کاذب در این استان بالاست . در ادامه به توضیح بیشتر این موضوع و بررسی عوامل تاثیر گذار در پایداری کف کاذب می پردازیم.

کف کاذب با کیفیت

آب و هوای گیلان و کف کاذب گیلان

یکی از مهم ترین مسائلی که در دوام و پایداری کف کاذب موثر است ،آب و هوای منطقه است.در ظاهر امر آب و هوای گیلان معتدل است و از نظر بسیاری افراد آب و هوا و شرایط جوی بسیار خوبی دارد،البته این امر صحیح است اما باید دید مناسب از چه نظر ؟

گیلان در انتهای کوه های زاگرس قرار دارد و دارای آب و هوای معتدل و مرطوبی است و میزان بارش برف و باران در این استان بسیار زیاد است به همین دلیل پوشیده از جنگل است و جلگه های بسیاری در این منطقه قرار دارد.بارش فراوان برف و باران ،جنگل های بسیار و رودخانه های بسیاری که از کوه های آن سرازیر هستند همه و همه سبب رطوبت بسیار زیاد این منطقه شده است.این میزان رطوبت شاید برای کشاورزی بسیار مناسب باشد اما به طور قطع برای تجهیزات موجود در مراکز داده و اتاق سرور از جمله کف کاذب مناسب نیست و باعث زنگ زدگی سازه های کف کاذب گیلان می شود. در هنگام انتخاب کف کاذب گیلان باید به این مسئله توجه ویژه کرد و تمامی اصول را برای اجرا و پیاده سازی یک اتاق سرور استاندارد در نظر گرفت. برای اطلاع از شرایط یک اتاق سرور استاندارد مطالب زیر را حتما بخوانید. کف کاذب گیلان کف کاذب گیلان باید دارای سازه های ضد رطوبت باشد تا عمر و دوام بسیاری داشته باشد. فقط در این صورت است که می تواند نیاز به تعویض پی در پی را کاهش دهد و به دنبال آن هزینه ها را کم کند. شرکت نوآوران راه حل این مسئله را در اختیار شما قرار می دهد. کف کاذب نوآوران به طور کامل جوابگوی هرگونه نیاز شما از نظر دوام ، سازگاری ،تنوع در کف پوش ، انعطاف در اندازه ، قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد. برای دریافت هرگونه مشاوره تخصصی در زمینه کف کاذب نوآوران و همچنین انواع کف کاذب و، بررسی تخصصی پروژه خود به صورت رایگان با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر پروژه خود را تعریف کنید و مشاوره بگیرید.

اگر در مازندران نیاز به کف کاذب دارید نمایندگی کف کاذب مازندران را مشاهده فرمایید:

کف کاذب ساری

زلزله و کف کاذب در گیلان

در نظر گرفتن بحث زلزله در انتخاب کف کاذب بسیار حائز اهمیت است زیرا ایران به لحاظ ژئوفیزیکی در منطقه ای قرار دارد که تا به امروز در شهرهای مختلف آن شاهد زلزله بوده ایم ،استان گیلان نیز از قاعده

مستثنی نیست. پس برای انتخاب کف کاذب در گیلان باید این مسئله را مد نظر قرار داد و بدنبال کف کاذبی با سازه های ضد زلزله بود.

شرکت نوآوران این افتخار را دارد که کف کاذبی که به شما معرفی می کند علاوه بر تمام مزایای گفته شده در بالا ،دارای سازه های ضد زلزله نیز هست. این امر در ایمن نگه داشتن اتاق سرور سازمان شما بسیار

نقش چشمگیری دارد. شما می توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

نمایندگی کف کاذب در گیلان، رشت

شرکت نوآوران تولید کننده و ارائه دهنده انواع کف کاذب در ایران قصد دارد نمایندگی فروش کف کاذب در گیلان را به افراد واجد شرایط بومی خود استان واگذار کند تا هم به اشتغال جوانان کمک شود و هم مشتریان

بتوانند خیلی سریع تر مراحل خرید و نصب را به انجام برسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس

بگیریم.

کاربرد کف کاذب

  • اتاق سرور
  • دیتا سنتر
  • سازمانها و اداره ها
  • آزمایشگاهها و بیمارستانها
  • سالن کنفرانس
  • صنعتی و تجاری

ویژگی های کف کاذب:

  • مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف
  • قابلیت شستشو و نظافت با مواد شوینده
  • حفظ کیفیت و طول عمر بالا
  • عبور تجهیزات و کابلها از زیر پنل
  • تنظیم ارتفاع متناسب با نیاز
  • عایق صوت و حرارت
  • جابجایی و حمل آسان
  • دسترسی سریع به تجهیزات

فاصله گیلان تا انبارهای نوآوران در اصفهان و تهران

فاصله بین گیلان تا اصفهان : 641 کیلومتر – زمان : 7 ساعت و 41 دقیقه گیلان تا تهران : 333 کیلومتر – زمان : 4 ساعت و 15 دقیقه امکان ارسال از هر دو انبار مهیا است .

جهت سفارش انواع کف کاذب در گیلان و رشت با شماره 09900190083 تماس بگیرید و یا با واحد فروش کف کاذب نوآوران در ارتباط باشید.