کف کاذب کرج

کف کاذب کرج: جهت ثبت سفارش انواع کف کاذب در کرج می توانید با شماره مستقیم 09900190083 تماس بگیرید. هدف از این مطلب بررسی استان البرز از لحاظ استفاده از کف کاذب و عواملی که در انتخاب کف کاذب تاثیر آنها را نادیده می گیریم. آنچه به آن می پردازیم:

کف کاذب فولادی روکش hpl

  1. موارد استفاده از کف کاذب در البرز
  2. تاثیر آب و هوا در کف کاذب
  3. زلزله و کف کاذب مناسب
  4. نمایندگی کف کاذب در کرج

نصب کف کاذب کرج

اگر ساکن کرج هستید و بدنبال کف کاذب مناسبی برای سازمان خود هستید که با شرایط جغرافیایی و سازمانی شما نیز سازگار باشد پس با ما همراه باشید. کرج مرکز استان البرز می باشد. شهری است کوهپایه ای در دامنه کوه های البرز قرار دارد. استان البرز دارای واحد های صنعتی بسیاری می باشد با بررسی های انجام شده حدود 2000 واحد صنعتی فعال در کرج وجود دارد که عمدتا در شهرک های صنعتی قرار دارند. از جمله این شهرک های صنعتی می توان به شهرک صنعتی بهارستان ،شمس آباد ،نصیر آباد ،سالاریه ،پرن ،خوارزمی ، نظر آباد ،علی آباد ،سیمین دشت، اشتهارد و … اشاره کرد. استان البرز به دلیل دارا بودن مراکز متعدد صنعتی، دانشگاهی، طبیعت گردی ، گردشگری ، کشاورزی و… از جایگاه خاصی در کشور برخوردار است. نیاز به تجهیز و استاندارد سازی مراکز داده در استان البرز کاربرد فراوان کف کاذب را بوجود آورده است. دوام ، پایداری و مقاومت کف کاذب در مراکز صنعتی به دلیل قرار گرفتن تجهیزات سنگین بسیار مهم می باشد.  همچنین موارد دیگری مانند آب و هوا و بحث زلزله نیز در انتخاب کف کاذب کرج موثر است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

آب و هوای البرز و کف کاذب مناسب

البرز دارای سه نوع آب هوا می باشد. نیمه خشک و بیابانی،نیمه مرطوب و مرطوب. مهمترین دلایلی که در رطوبت این استان اثر گذار است مانند :رودخانه های استان از جمله کرج و طالقان رود،سد های استان مانند سد امیرکبیر و سد طالقان همچنین به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه های البرز میزان بارش در این چشمگیر است و همین امر نیز یکی دیگر از دلایل رطوبت این استان محسوب می شود. رطوبت نسبی موجود در هوا برای تجهیزات داخل مراکز داده مضر است . این رطوبت بر روی کف کاذب کرج تاثیر می گذارد و باعث زنگ زدگی سیستم کف کاذب و از بین رفتن آن به مرور زمان می شود. این زنگ زدگی از استحکام و مقاومت کف کاذب می کاهد و در طولانی مدت می تواند خطر آفرین باشد. از این رو برای انتخاب کف کاذب کرج باید به این مسئله بسیار توجه کرد و کف کاذبی را انتخاب کرد که ضد رطوبت باشد . کف کاذب نوآوران ،کف کاذب هوشمندی است که بسته به نیاز مشتری و کاملا سازگار با هرگونه محیط می تواند تولید شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کف کاذب نوآوران با ما تماس بگیرید ، همچنین می توانید با تکمیل فرم زیر اطلاعاتپروژه خود را برای ما ارسال کنید و با دریافت مشاوره تخصصی بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود داشته باشید.ما در این راه همراه شما هستیم. در فصول سرد سال ریزش های جوی از آبان و آذر ماه آغاز و تا اردیبهشت ادامه می یابد. به علت دور بودن کرج از دشت کویر باعث برودت و رطوبت زیاد نسبت به تهران شده است. میانگین بارندگی این شهرستان حدود 251 میلیمتر با ضریب تغییرات 24.1 می باشد. تیر گرم ترین ماه سال با 26.0 درجه سانتیگراد. دی سردترین ماه سال با دمای 1.2 درجه سانتیگراد.

اگر در قزوین نیاز به کف کاذب دارید نمایندگی کف کاذب قزوین را مشاهده فرمایید:

کف کاذب قزوین

انواع کف کاذب

  • کف کاذب سراوینل
  • فولادی توپر و تو خالی
  • موکت
  • سرامیک
  • سنگ
  • شیشه
  • آلومینیوم

زلزله و کف کاذب در کرج

با توجه به اینکه به طور کل ایران بر روی گسل های زیادی قرار دارد احتمال وقوع زلزله در هر قسمت از ایران دور از انتظار نیست. باید زمان انتخاب تجهیزات کف کاذب کاذب به ضد زلزله بودن آن توجه کنید.  سازه های توان مقابله با زلزله را انتخاب شود. در این صورت حتی اگر زلزله ای رخ دهد شما می توانید مطمئن باشد که خسارتی وارد نمی شود. کف کاذبی که شرکت نوآوران در اختیار شما قرار می دهد دارای سازه های ضد زلزله می باشد و اطمینان خاطر شما را فراهم می کند. شما می توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

کاربرد کف کاذب

  • سازمانها و اداره ها
  • اتاق سرور
  • آزمایشگاه و مراکز بهداشتی
  • صنایع
  • اتاق کنفرانس
  • سالن اجتماعات
  • ساختمان و مراکز مسکونی

نمایندگی کف کاذب در کرج

شرکت ما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های کف کاذب تصمیم دارد نمایندگی کف کاذب کرج را به افراد واجد شرایط در کرج واگذار کند. این امر راحتی در خرید و امکان بررسی انواع کف کاذب از نزدیک را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید برای اخذ نمایندگی کف کاذب در کرج با ما تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر اطلاعات خود را برای دریافت نمایندگی ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

کف کاذب ضد رطوبت

یکی از محصولات بسیار مقاوم در برابر رطوبت می باشد. در مناطق پر رطوبت نسبت به کف کاذب آلومینیوم و فولادی عملکردی بهتری از خود نشان می دهد. به علت استحکام زیاد، در مکان هایی چون استخر، خط تولید که با آب کار می کنند بسیار کاربرد دارد. کف کاذب آلومینیومی تحت تاثیر شرایط، کیفیت خود را از دست می دهد و با اکسید شدن تجزیه می گردد. جدیدترین نسل کف کاذب که به عنوان محصول انحصاری شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار طراحی و می شود.

تولید ساختار کف کاذب

پنل:
پرکننده سطح رویی سیستم کف سازی است. در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردد. نامگذاری کف کاذب با توجه به

جنس آن انجام می شود. در هر سازه ساختار و کیفیت متفاوتی دارد.

پایه:

بخش اصلی زیر سازی کف کاذب است که اندازه آن تعیین کننده ارتفاع سازه می باشد. بسته به میزان تجهیزات هر

سازمان، فضای زیر کف متحرک تعیین می گردد. پایه در اندازه 10 سانتی متر تا 120 متر وجود دارد.

استرینگر:

قطعات فلزی در ساختار کف کاذب هستند. با ایجاد شبکه بستری برای استقرار پنل فراهم می کنند. بخش زیادی از

تنش های وارد شده به استرینگر وارد و کاهش می باید. پس از قرار گیری روی کلاهک مانند بابند عمل کرده و از بهم ریختگی

سازه جلوگیری می کند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کف کاذب کرج:

جنس متریال بکار رفته، ارتفاع کف کاذب، نوع کفپوش، متراژ مکان و… از عوامل تاثیر گذار در قیمت سیستم کف سازی می باشد. در متراژ مکان هرچه تعداد پنل ها و سایر قطعات بیشتر باشد هزینه کف کاذب افزایش می یابد. نوع کفپوش باعث تفاوت قیمت می گردد. به طور مثال کفپوش HPL هزینه بالاتری نسبت به PVC است، زیرا HPL محصولی ضد خش می باشد.

تهویه هوا با کف کاذب:

با نصب سیستم تهویه هوا زیر کف کاذب، هوای مطبوعی در محیط جریان می یابد. با گردش جریان، هوای راکد از بین می رود.تجهیزات در مراکز داده پس از مدت زمانی داغ شده و عملکرد آنها دچار اختلال می شود. با ایجاد سوارخ روی پنل، می توان دستگاه های مرکز را خنک کرد. اضافه کردن فن به ساختار کف کاذب باعث دمیدن هوای خنک در فضا می گردد. به وسیله راهروی گرم و سرد عملکرد کف کاذب فن دار به طور دقیق انجام می شود.

مزایای کف کاذب

کاهش بار مرده ساختمان

آراستگی محیط با چیدمان کابل و تجهیزات زیر سازه

دسترسی آسان به تاسیسات

امکان ایجاد روکش با کفپوش های متنوع

تعویض و نگهداری آسان

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب، در کنار شما است تا بهترین محصول را برای مرکز خود تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرد. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

فاصله البرز تا انبارهای کف کاذب نوآوران در اصفهان و تهران

البرز تا اصفهان : 520 کیلومتر – زمان : 5 ساعت و 45 دقیقه بین البرز تا تهران : 82 کیلومتر – زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه

امکان ارسال از هر دو انبار مهیا است.

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب در ایران.

با لبخند پاسخگوی شما هستیم.