کف کاذب فولادی توخالی با روکش PVC

(کف کاذب فولادی توخالی با روکش PVC )Hollow steel raised floor with PVC coating: کف کاذب یا کف دوم پوششی است که روی سطح کف اصلی نصب می گردد. با پیشرفت تکنولوژی در انواع مختلفی تولید می شود. کف کاذب فولادی یکی از انواع کف کاذب می باشد. که به دلیل داشتن مزایای زیاد برای مدرن سازی ساختمان استفاده می شود. کف کاذب فولادی جهت استاندارد سازی مراکز داده کاربرد دارد.کف کاذب فولادی در دو نوع تو پر و تو خالی موجود می باشد. در این مقاله قصد داریم با کف کاذب فولادی توخالی با روکش PVC آشنا شویم با ما همراه باشید.

کف کاذب فولادی توخالی با روکش PVC چیست؟

کف کاذب فولادی از دو لایه ورق فولادی تهیه می شود. فاصله بین این لایه ها خالی می باشد. و برش های داخلی آن بر خلاف کف کاذب فولادی تو پر با بتن پودر سیمان پر نشده است. کف کاذب تو خالی برای مکان هایی که وزن تمام شده ساختمان اهمیت دارد بسیار مناسب می باشد. کفپوش HPL و PVC با توجه به نو ع کاربری به ساختار کف کاذب فولادی اضافه شده است. با نصب کف کاذب به راحتی می توانید در صورت نیاز نوع روکش رو پنل را تعویض نمایید. کف کاذب فولادی تو خالی  گزینه مناسبی برای مراکز اداری و صنعتی با سازه اسکلتی نا مقاوم می باشد.

جهت آشنایی با کف کاذب فولادی سبک ، مقاله تخصصی زیر را مشاهده فرمایید:

کف کاذب فولادی سبک

اجزا کف کاذب فولادی توخالی با روکش PVC

پنل:

پنل های کف کاذب فولادی با ابعاد 60*60 تولید می شوند. با توجه به نوع کف کاذب انواع کفپوش HPL ، PVC موکت و… به آن اضافه می شود. کفپوش PVC با ضخامت و ابعاد مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از انواع کفپوش ها ویژگی خاصی دارند که با توجه به محل نصب انتخاب می شوند .

پایه:
سیستم کف کاذب به کمک پایه روی سطح اصلی نصب می گردد. با توجه به میزان تجهیزات و نیاز هر مرکز اندازه میله رابط یا همان پایه متفاوت است. پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و به را حتی قابل رگلاژ می باشند.

کفشک:

پایین ترین قسمت کف کاذب کفشک می باشد. برای حفظ موقعیت سیستم کف کاذب کفشک روی سطح اصلی نصب می شود.

کلاهک:

کلاهک روی بالا ترین قسمت پایه مستقر است. این قطعه شرایطی برای قرار گیری پنل روی خود را ایجاد می کند. و تایل ها را ثابت می کند.

استرینگر:

استرینگر به معنای خط کش می باشد. آنها قطعات فلزی هستند که یک شبکه اصلی را ایجاد می کنند. و بستری مناسب برای قرار گیری پنل به وجود می آورند و از به هم ریختگی سازه نیز جلوگیری می کند.

روکش PVC چیست؟

PVC مخفف عبارت polyvinyl chloride است. نوعی پلاستیک فشرده و ارزشمند در صنایع پتروشیمی است. PVC از موادی شامل هیدروژن، کلر و کربن و طی واکنشهای شیمیایی تولید می شود. کفپوش PVC از فیبر، مواد فشرده PVC و تعدادی لایه دیگر تشکیل می گردد. و در نهایت ورقی نازک و یکدست به دست می آید. کفپوشها با طول 90 سانتیمتر و عرض 15 سانتیمتر و با ضخامت 2 سانتیمتر و 15 میلیمتر موجود هستند.

برای افزایش مقاومت و دوام روی سطح ورق ها از لایه های ساده و عاج دار استفاده می شود. در صورت استفاده از لایه های عاج دار برجستگی هایی روی سطح ورق ها ایجاد می گردد. که مانع سر خوردن اشیا و افراد می شود.

کاربرد کف کاذب فولادی توخالی با روکش PVC:

  • اتاق سرور
  • اتاق کنترلکف کاذب فولادی توخالی
  • سالن اجتماعات
  • مراکز مخابراتی
  • سالن کنفرانس
  • آزمایشگاهها
  • مراکز اداری
  • نمایشگاهها
  • سازمانها

انواع کف کاذب:

کف کاذب فولادی

کف کاذب سراوینل

کف کاذب شیشه

کف کاذب موکت

کف کاذب چوب

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب فولادی  آماده همکاری و مشاوره با شما می باشد. جهت کسب اطلاعات دیگر اینجا کلیک کنید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

جهت دریافت کاتالوگ و قیمت روز کف کاذب فولادی توخالی با روکش PVC با ما تماس بگیرید.