کف کاذب اصفهان

کف کاذب اصفهان: کارخانه کف کاذب نوآوران بزرگترین و علمی ترین کارخانه تولید کف کاذب در خاور میانه است که در اصفهان واقع شده است. خوشبختانه تلاش های شبانه روزی تیم نوآوران  آوازه کیفیت محصولات کف کاذب اصفهان را جهانی کرده است. جهت ثبت سفارش محصولات ما می توانید بصورت مستقیم و بدون واسطه با نوآوران در ارتباط باشید. 09900190083

کف کاذب با کیفیت

کارخانه کف کاذب اصفهان

آدرس کارخانه کف کاذب اصفهان واقع در اتوبان شهید اردستانی ،کیلومتر 10 کوچه نوآوران- کارخانه کف کاذب نوآوران شماره کف کاذب اصفهان 09900190083

نمایشگاه دائمی کف کاذب در اصفهان

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار برای همشهریان خود امکانی را فراهم آورده است که شما مهندسین گرامی بتوانید در نمایشگاه دائمی کف کاذب در محل شرکت از نزدیک با انواع کف کاذب آشنا شده ، مزایا و معایب آنها ار از نزدیک مشاهده کرده و بتوانید بهترین کف کاذب را انتخاب کنید.یک نمایشگاه کف کاذب می تواند انتخاب را آسان تر کند.

مشاوره حضوری خرید کف کاذب در اصفهان

در صورت تمایل از مشاوره حضوری ما نیز استفاده کنید.

نمایندگی کف کاذب در اصفهان

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب در ایران بصورت مستقیم اقدام به ارائه کف کاذب در اصفهان و استان اصفهان نموده  است. این شرکت جهت واگذاری نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات کف کاذب تولیدی خود ، نماینده ی فعال فروش کف کاذب در اصفهان جذب می نماید.

کف کاذب سراوینل

کف کاذب فولادی روکش hpl

کف کاذب چوبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش کف کاذب در اصفهان

کف کاذب فولادی سبک

جهت دریافت مشاوره فنی در خصوص انواع کف کاذب می توانید با مشاوران شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تماس بگیرید. و جهت سفارش محصولات کف کاذب نوآوران می توانید با واحد فروش ارتباط برقرار نمائید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کف کاذب اصفهان

  • جنس کف کاذب:

متریال کف کاذب تنوع زیادی دارد. با توجه به مصالح، قیمت محصول مشخص می شود. به طور مثال کف کاذب فولادی نسبت به آلومینیومی ارزان تر است. کف متحرک دارای تنوع زیاد، طراحی و اجرای ساده در صنایع مختلف اجرا می شود.

  • متراژ محیط:

متراژ مکان مورد نظر برای نصب محصول در هزینه آن تاثیر گذار است. هرچه متراژ محیط بیشتر باشد قیمت محصول افزایش می یابد.

جنس تجهیزات زیر سازی

جنس قطعات زیر سازی و قیمت آنها متفاوت می باشد. تجهیزات زیر سازی شامل: پایه، استرینگر، کلاهک، پیچ اتصال قطعات، مهره قفل شونده، کفشک می باشد. کاربرد و عوامل تاثیر گذار روی کف کاذب باعث تفاوت آنها می شود.

کف کاذب آلومینومی

نوع کاربری:

با توجه به کاربری قیمت کف نیز متفاوت می گردد. به طور مثال اگر شما این محصول را برای مکانی زلزله خیز می خواهید بهتر است از کف کاذب ضد زلزله استفاده کنید. در مراکزی که الکتریسیته با ولتاژ بالا حضور دارد محصولی با قابلیت آنتی استاتیک محیط را ایمن می کند.

ارتفاع کف متحرک

با توجه به حجم تاسیسات زیر کف کاذب ارتفاع سازه تعیین می شود. هرچه میزان این تاسیسات بیشتر باشد به پایه با ارتفاع بیشتر نیاز است. اندازه پایه از 10 سانتی متر تا 120 سانتی متر متغیر می باشد.

روکش کف کاذب

روکش مانند سپری از سازه در برابر عوامل فیزیکی محافظت می کند. با اضافه شدن به ساختار محصول ویژگی های جدیدی به آن اضافه می کند. تا  استقامت کف کاذب افزایش یابد. این سیستم تنوع زیادی دارد. مانند: کفپوش HPL معمولی و آنتی استاتیک، PVC معمولی و آنتی استاتیک ، موکت وجود دارد. نوع روکش باعث ایجاد تفاوت قیمت در سازه می گردد. برای مثال کفپوش HPL ، قیمت بیشتری نسبت به PVC دارد.