سقف کاذب مراکز داده

سقف کاذب مراکز داده دارای ویژگی های خاصی است. ویژگی های سقف کاذب مراکز داده علاوه بر جلوگیری از وقوع حریق جهت ساماندهی و نظم مراکز داده بسیار پر اهمیت است.تمیز کردن مراکز داده

پوشش تاسیساتی که در سقف مراکز داده وجود دارد و جلوگیری از حرکت گرد و غبار از سقف اصلی به محیط دیتا سنتر از دیگر ویژگی های سقف کاذب مراکز داده محسوب می شود .

تمیز کردن سقف کاذب مراکز داده:

حتی در ایزوله ترین مراکز داده گرد و غبار ها وجود خواهند داشت. عموما مراکز داده استاندارد طی دوره های مشخص و بصورت متوالی اقدام به بررسی و سرویس تمامی تجهیزات موجود در مراکز داده می کنند.

یکی از مواردی که هنگام انجام سرویس دوره ای مراکز داده مورد بررسی قرار می گیرد، نظافت و حذف گردو غبار موجود در مرکز داده می باشد.

هنگام انجام سرویس دوره ای نظافت پشت سقف کاذب را فراموش نکنید.

 

آیا شما از سقف کاذب برای سیم کشی، کانال کشی و سینی کشی یا بازگشت هوا استفاده می کنید؟

برای کاهش خرابی تجهیزات موجود در پشت سقف کاذب باید تمیز باقی بماند.

تمیز کردن پانل سقف کاذب مراکز داده باعث کاهش اثرات مضر مانند گرد و غبار،آوار و فلزات آهنی از افتادن به محیط مرکز داده در هنگام تغییر فشار در اتاق می شود.

همانطورکه فشار تغییر می کند،تایلهای سقف کاذب بلند و گاهی جابجا می شوند.

  • واحدهایAC روشن یا خاموش می شوند.
  • برداشتن تایل های قسمتی از سقف کاذب
  • درب اتاق باز و بستها ست.

شبکه های خنک کننده هوا، سرور و تجهیزات ذخیره سازی داده ها نیاز به هوای بدون گرد و غبار دارند.  مرکز داده نیاز به حفظ کیفیت هوا دارد که تجهیزات پیشرفت های را در فضای مرکز داده نگهداری می کنند.

تولید کنندگان تجهیزات نیز نیاز دارند که متخصصین خدمات سرویس دوره ای مراکز داده را  از ذرات گرد و غبار محفوظ نگه دارند.ذرات نامرغوب می توانند باعث خرابی دستگاه و تجهیزات موجود در اتاق سرور و مراکز داده شوند.تمیز کردن مراکز داده

 کیفیت تحویل

تکنسین های ما علاوه بر تجربه کافی برای سرویس دوره ای سقف کاذب تخصص کافی در خصوص سرویس سایر تجهیزات موجود در اتاق سرور را دارا می باشند و شما می توانید با خیالی آسوده یک تیم متخصص را درون اتاق سرور تنها بگذارید.  جهت انجام سرویس دوره ای سقف کاذب مرکز داده با مشاوران حرفه ای تیم ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست خود را تکمیل کنید و برای ما ارسال کنید، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.