کف کاذب شیشه ای

کف کاذب شیشه ای Raised glass floor :  یکی از نوآوری های مدرن مهندسی می باشد. طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد ویو جذاب و نورپردازی در محیط از این محصول استفاده می کنند. این محصول با پنل هایی از جنس شیشه تولید می شود. تسلط به فضای زیر کف کاذب شیشه ای از ویژگی های بارز آن است. تنها برای درب و پنجره از شیشه استفاده نمی شود. کف خود را با متریال های محیط همگام می کند. در این مقاله قصد داریم تا با کف کاذب شیشه آشنا شویم با ما همراه باشید.

کف کاذب شیشه

فروش کف کاذب شیشه ای

جهت خرید کف کاذب شیشه ای با همکاران ما در واحد فروش کف کاذب شیشه ای شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تماس بگیرید.09900190083

کف کاذب شیشه ای چیست؟

کف کاذب شیشه ای نوعی کف کاذب است، که قابلیت های خاص این محصول مورد توجه بسیاری از مراکز می باشد. از پنل سه لایه، پایه و استرینگر تشکیل شده است. لایه رویی این محصول مطابق با استاندارد بین المللی سند پلاست و شن شویی شده است . و این کار باعث شده کف کاذب شیشه دارای چسبندگی مناسبی شود. این محصول با ایجاد اصطکاک تردد را آسان می کند. اصطکاک نیرویی است که مخالف جهت حرکت افراد می باشد اما با آن مخالفت نمی کند. عدم وجود این نیرو باعث سرخوردن افراد روی سطوح می شود. لایه های بعدی برای زیبایی دکوراسیون داخلی بکار می رود. این محصول از قالب فولادی ضد زنگ ساخته می شود. شیشه های این محصول با  دستگاه مخصوص برش الماس سکوریت می شود.

چرا از کف کاذب شیشه ای استفاده کنیم؟

کف کاذب شیشه ای مدل خاصی از کف کاذب است که بسیار منحصربفرد است و تاثیر قابل توجهی به فضا می بخشد. این مدل کف کاذب علاوه بر دارا بودن کارایی دیگر انواع کف کاذب از نظر معماری و زیبایی محیط نیز تاثیرگذار است، با استفاده از شیشه های رنگی و نورپردازی زیر کف کاذب شیشه ای کاربرد خاص و ویژه ای را می توان بوجود آورد و از نظر سایر کاربردهای کف کاذب ،مزیتی که بر انواع کف کاذب دارد این است که می توان بدون نیاز به برداشتن کف بر زیر کف و تجهیزاتی که در زیر کف قرار گرفته اند نظارت کرد.

با توجه به حساس بودن جنس شیشه ، هنگام تولید این مدل از کف کاذب باید بررسی ها و محاسبات دقیق انجام بشود تا محصولی که تولید می شود هم دارای مقاومت بالایی در هنگام تردد و قرار گرفتن اجسام سنگین باشد و هم از لیز خوردن افراد و اجسام جلوگیری کند و همچنین در برابر زلزله هم مقاوم باشد.

کف کاذب شیشه ای

مزایای کف کاذب شیشه ای

در تولید کف کاذب شیشه با حرارت دادن شیشه استحکام بالایی پیدا می کند. این نوع کف کاذب به راحتی قابل شستشو می باشد. این محصول پنل های سبکی دارد و به راحتی با دستگاهی به نام مکنده می توان آنها را جابجا کرد. کف کاذب شیشه در صورت مات بودن می تواند نور را منعکس کند. برای ایجاد فضای دلنشین می توان برای لایه میانی از شیشه های رنگی استفاده کرد . در لایه زیرین امکان اجرای چراغ LED برای نور پردازی و ایجاد چشم انداز جذاب وجود دارد. کف کاذب شیشه ضد خش است و به همین دلیل از کارایی این محصول کاسته نمی شود.مدل شیشه ای می تواند در کنار سایر مدلها مانند کف کاذب پشت بام  جهت ایجاد زیبایی هرچه بیشتر بکار گرفته شود.

این محصول مقاومت بالایی در برابر وزن های زیاد دارد. برای جلب توجه افراد و نشان دادن مسیر می توان نشانه گذاری روی پنل ها کف شیشه انجام داد. نام برند و لوگو هر شرکت معرف آن مرکز است. می توانید لوگو مرکز خود را با چاپ روی پنل های شیشه برای عموم به نمایش بگذارید. چیدمان اصولی محیط را منظم تر می کند.

با وجود فضای مناسب در زیر کف کاذب می توانید تجهیزات را به راحتی  زیر آن قرار دهید. در صورتی که می خواهید کابل و تجهیزات مشخص نباشند از شیشه کدر برای پنل ها استفاده کنید. ارتفاع کف کاذب  شیشه با توجه به میزان تجهیزات موجود تعیین می شود.

جنس کف کاذب شیشه ای

کف کاذب شیشه ای از پنل های سه لایه است در لایه رویی با استفاده از الگوها و طرح های سند بلاست و شن شویی چسبندگی در سطح کف ایجاد می کنند تا از هرگونه لغزش احتمالی در شرایط نامساعد آب و هوایی و هنگام تردد جلوگیری شود. لابه میانی را می توان در صورت نیاز و با توجه به سلیقه مشتری رنگی انتخاب کرد ،لایه پایینی برای نورپردازی میباشد و به این منظور از LED استفاده می کنند.

کاربرد های  کف کاذب شیشه ای

  • هتلglass floor
  • رستوران
  • منازل
  • موزه
  • مکان های تاریخی
  • گلخانه
  • سینما
  • فروشگاه زنجیره ای
  • مراکز گردشگری
  • اتاق کنفرانس
  • بیمارستان
  • سالن مطالعه
  • کافه
  • مراکز تفریحی

کف کاذب شیشه در رستوران:

فضای دلنشین و زیبا همیشه مورد توجه افراد بوده است. شاخصه انتخاب افراد برای محل صرف غذا، چشم انداز محیط است. کارمندان و عموم مردم برای سپری کردن اوقات خود در آرامش، محیط زیبا و لوکس  برای صرف غذا انتخاب کنند. صاحبان رستوران با دانستن این موضوع در رقابت برای ساخت بهترین فضا برای دیده شدن رستوران خود هستند. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران کف کاذب شیشه یکی از مواردی است زیبایی خاصی به فضا می دهد. جهت مشاوره نصب کف کاذب شیشه با شماره 09900190083 تماس بگیرید.

کف کاذب شیشه در آکواریوم های بزرگ:

آکواریوم مخزن بسیار بزرگی که محل زندگی این حیوانات هستند. وجود انواع مختلفی از حیوانات و گیاهان آبزی در آکواریوم بزرگ بخش کوچکی از عظمت جهان را نشان می دهد. عموم مردم برای لذت بردن از شگفتی های جهان به این محل ها پناه می برند. ایجاد دکوراسیون داخلی جذاب با ترکیب کف کاذب سراوینل و شیشه به زیبایی محیط آکواریوم می افزاید. با این ترکیب  آکواریوم خشکی زیر کف کاذب اجرا می شود که در ایجاد مسیر های مشخص و نورپردازی کاربرد دارد.

کف کاذب برای استخر:

افراد به وسیله استخر حس آبگیری مصنوعی را تجربه می کنند. این محیط با اهداف سرگرمی، ورزشی، آموزشی و…  راه اندازی می شود. طراحی دکور داخلی استخر باید با رعایت فاکتور های مهمی انجام شود.

اطراف استخر آبریز هایی وجود دارد با خروج  افراد از استخر قطرات آب همراه با آنها وارد محیط می شوند. و بعد به راه آب ریخته می شوند.

فضای داخلی استخر شامل

  • محیط اداری
  • راهرو های ورودی
  • رختکن
  • موتور خانه
  • کافی شاپ

مسیر هایی  در داخل استخر وجود دارد که امکان استفاده از کف کاذب برای کیفیت فضا می توان استفاده کرد. کف کاذب در انواع مختلفی وجود دارد اما کف باید کف کاذب مناسب با محیط را انتخاب نمود. می توان از کف کاذب شیشه و یا کف کاذب سراوینل در فضای داخلی استخر استفاده کرد. کف کاذب سراوینل قابل استفاده در فضای داخلی استخر می باشد. سر نبودن امکان دفع آب از اطراف آن می باشد روکش های مختلف کف کاذب سراوینل این امکانات را برای شما فراهم می کند. با نصب کف کاذب سراوینل کابل و تجهیزات را به راحتی می توان از زیر آن عبور داد و امکان تغییرات برای محیط های استخر

فراهم می شود. استند های تبلیغاتی نیازمند برق، شبکه هستند که با این محصول امکان جابجایی تابلو برق و استند ها فراهم خواهد شد. محیط های ایزوله استخر از رطوبت بالای 50% وجود دارد. به دلیل وجود آب، در همه قسمت های استخر درصد بالایی از رطوبت وجود دارد. کف کاذب سراوینل به دلیل ماهیت ضد رطوبت بودن کف سازی مناسبی برای محیط های استخر است. شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب شیشه،کف کاذب سراوینل آماده مشاوره به شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

دیگر ویژگی های کف کاذب شیشه ای

  • پاک شویندگی راحت
  • غیر اکرلیک
  • مقاوم در برابر خراش
  • قاب فولادی ضد زنگ براق
  • امکان استفاده از شیشه مات و شفاف
  • نظارت به زیر کف بدون نیاز به برداشتن کف کاذب

محل مورد استفاده از کف کاذب شیشه ای

  • اتاق کنفرانس،استودیو تلویزیونی ،اتاق های معمولی ،اتاق سرور و مراکز داده ،اتاق خواب
  • مناطق عمومی مانند:مناطق ورودی ،مسیرهای فرار (به منظور نشانه گذاری )
  • اماکن تفریحی مانند:موزه ،مراکز حرید،سالن سینما ،سالن تئاتر ،سالن کنسرت ،کتابخانه ،آزمایشگاه ،رستوران ،هتل

ویژگی خاص کف کاذب شیشه ای

همانطور که در ابتدا اشاره شد این مدل کف مانند بقیه انواع کف کاذب دوام و استحکام بالایی دارد و ویژگی خاص آن نسبت به روکش پارکت و سرامیک و مرمر از لحاظ زیبایی و معماری می باشد. شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولیدکننده انواع کف کاذب با بالاترین کیفیت کف کاذب شیشه ای با بالاترین مقاومت و استحکام را به شما ارائه می کند همچنین با داشتن سابقه طولانی در زمینه نصب و اجرای انواع کف کاذب محیطی بسیار زیبا با طراحی مهندسی را به شما تحویل می دهد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با 09900190083 تماس بگیرید.

شیشه چیست؟

شیشه در واقع یک جسم جامد غیر بلوری است. جسمی شفاف و سخت که نقطه ذوب مشخصی دارد. در گذشته تولید این محصول به صورت دستی با استفاده از کوره های کوچک انجام می شد. امروزه شیشه در کارخانه های مجهز ساخته می شود. هر کدام از انواع شیشه ها ساختار و عملکرد مختلفی دارند. در کف کاذب شیشه با توجه به نیاز مشتری نوع خاصی از آن استفاده خواهد شد.

انواع شیشه برای پنل کف کاذب:

  • شیشه سکوریت: به دلیل کیفیت بالا در صورت شکستگی به خورده های ریز شیشه تبدیل نمی شوند. بلکه به شکل قطعه های کوچک گرانول تبدیل می شوند. این نوع شیشه نسبت به شیشه لمینت ارزان تر است. شیشه سکوریت تنوع رنگی مختلفی مانند: آبی برنز، سفید یا همان بی رنگ ، سبز، دودی، برفی تولید می شود.
  • شیشه لمینت چند لایه: شیشه ای که از مقاومت بالایی برخوردار است. از دو یا چندلایه شیشه در ساختار خود تشکیل می شود. مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد. و در برابر عبور صدا مقاومت کرده به عبارتی عایق مناسبی برای صدا می باشد.