کف کاذب شیراز

کف کاذب شیراز: جهت ثبت سفارش کف کاذب در شیراز با شماره مستقیم 09900190083 در ارتباط باشید. این شهر مرکز استان فارس است و یکی از مصرف کنندگان بزرگ کف کاذب می باشد. نیاز به پوشش تاسیسات انبوه و تجهیز کردن مراکز داده با سطح های مختلف کاربرد فراوان کف کاذب را در این استان به همراه  داشته است. استان فارس از نظر آب و هوایی یکی از مناطقی است که تنوع آب و هوایی بسیاری دارد و باید با توجه به شرایط جوی همان منطقه کف کاذب مورد نیاز را تهیه کرد.این شهرستان در در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده و دارای آب و هوای معتدلی می باشد.

کف کاذب سراوینل

کف کاذب فولادی روکش hpl

کف کاذب چوبی

کف کاذب شیشه ای

نمایندگی کف کاذب شیراز

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تولید کننده انواع کف کاذب در ایران بصورت مستقیم اقدام به ارائه کف کاذب در شیراز و استان

شیراز نموده است. این شرکت جهت واگذاری نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات کف کاذب تولیدی خود ، نماینده ی فعال فروش کف  کاذب در شیراز جذب می نماید.

جهت اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی کف کاذب شیراز و استان شیراز می توانید با  ما تماس بگیرید.

فروش کف کاذب در شیراز:

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار جهت کاهش هزینه های جانبی و حذف واسطه ها و گسترش رعایت حقوق مصرف کنندگان محصولات خود اقدام به فروش کف کاذب در شیراز نموده است. جهت دریافت مشاوره فنی در خصوص انواع کف کاذب می توانید با مشاوران شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تماس بگیرید.  و جهت سفارش محصولات کف کاذب نوآوران می توانید با واحد فروش ارتباط برقرار نمایید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

قیمت کف کاذب شیراز:

عوامل مختلفی بر قیمت کف کاذب تاثیر گذار است. جنس قطعات به کار رفته، کفپوش یا پوشش نهایی، نوع بسته بندی، هزینه نصب در صد پرت محصول با توجه به ابعاد فضا، متراژ و… قیمت تمام شده را مشخص می کند. ارتفاع کف کاذب بر اساس اندازه میله رابط تعیین می گردد. هر چقدر ارتفاع آن افزایش یابد هزینه بیشتری دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

تولیدکننده کف کاذب در شیراز

نمایندگی تولیدکننده کف کاذب در شیراز تحت نظارت شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار اقدام به ارائه انواع کف کاذب در شیراز  نموده است. 

تولیدکننده کف کاذب در شیراز محصولات ذیل را ارائه می کند:

  • انواع کف کاذب توپر و توخالی با روکش های مختلف
  • کف آلومینیومی با روکش های مختلف
  •  سولفات کلسیم
  • ضد  رطوبت
  • با  روکش سرامیک

اجرای کف کاذب 

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار با بکارگیری نیروهای کارآزموده اقدام به اجرا نموده است. اجرای کف کاذب در شیراز توسط نیروهای بومی استان فارس با کمترین هزینه های جانبی در دستور کار واحد خدمات پس از

فروش شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار قرار گرفته است. جهت نصب  می توانید با واحد خدمات پس از فروش ما ارتباط برقرار کنید.

آموزش نصب کف کاذب در شیراز

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار جهت گسترش دانش اجرای حرفه ای کف کاذب اقدام به اجرای دوره های خصوصی می نماید . بدیهی است افرادی که پس از گذراندن این دوره موفق به کسب گواهی پایان دوره شوند توسط شرکت مورد حمایت قرار گرفته  و در اجرای پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کف کاذب با کیفیت

مزایای کف کاذب

دسترسی راحت به تاسیسات زیر کف کاذب: از نظر ظاهری کف متحرک شبیه به پازل است. با برداشتن هر پنل به فضای زیر آن دسترسی خواهید داشت. مکنده وسیله ای است که به شما کمک می کند به راحتی پنل ها را جابجا کنید.

زیباسازی محیط: با استفاده از کف کاذب شیشه در روف گاردن دکوراسیون داخلی آن از نظر زیبایی دوچندان می شود. سازماندهی تجهیزات در مراکز اهمیت زیادی دارد. ظاهر شیک و منظم رضایت مشتری را جلب می کند. با استفاده از سیستم کف سازی تمامی کابل و تاسیسات خود را پوشش دهید، تا از دسترس عموم خارج شود.

زه کشی: در مناطقی که مستعد سیل می باشد این سازه باعث زهکشی آب سیلاب می گردد. به این صورت که تجهیزات الکترونیکی در ارتفاع بالا تری از کف اصلی قرار می گیرند.

هدایت سرما و گرما: با قرار دادن سیستم تهویه هوا، حرارت و خنک کننده زیر این محصول دمای رک ها را پایین بیاورید. مراکز داده برای خنک سازی محیط از کف کاذب سوراخدار استفاده می کنند. در مناطق مسکونی برای ایجاد گرمایش و سرمایش با این قابلیت سیستم کف سازی دیگر نیازی به لوله های روکار ندارند.

اگر در استان یزد نیاز به کف کاذب دارید نمایندگی کف کاذب یزد را مشاهده فرمایید:

کف کاذب یزد

ساختار کف کاذب

پنل: بخش رویی سیستم کف سازی را پنل تشکیل می دهد. در انواع کف کاذب ساختار متفاوتی دارد. با توجه به پنل نام هر محصول مشخص می شود. اغلب در ابعاد 60*60 تولید می گردد.اندازه های کوچک تر دامنه دسترسی شما به فضای زیر پنل را کاهش می دهد.

پایه: از اجزای مهم تشکیل دهنده زیر ساخت کف کاذب است. جنس، ضخامت و نوع آن با توجه به نوع سازه مشخص می شود. دیگر قطعات به پایه متصل می گردد، تا ساختار کامل سازه ایجاد شود.

استرینگر: قوطی هایی از جنس فولاد گالوانیزه می باشد. در کنار یکدیگر قرار می گیرند و شبکه هایی برای زیر سازی ایجاد می کنند. با قرار گیری روی کلاهک باعث استحکام سیستم کف سازی می شود.

کلاهک: کلاهک یا گلدانی قسمت فوقانی پایه نصب می گردد. دارای 4 شاخک روی سطح خود می باشد که از حرکت پنل جلوگیری می کند. در چهار طرف آن محلی برای اتصال استرینگر دارد تا پایه ها در کنار یکدیگر قرار گیرند.

کاربرد کف کاذب:

  • مراکز داده
  • مراکز صنعتی
  • آزمایشگاه
  • اتاق کنترل
  • اتاق برق

به طور کلی در همه مراکزی که نیاز به کف کاذب دارد از این سازه استفاده می شود. در هر منطقه از شهر شیراز نیاز خاصی بارز است. به طور مثال در قسمتی دارای رطوبت زیاد، خشکی هوا و … بیشتر احساس می شود. پس از بررسی این عوامل توسط شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار، مناسب ترین کف کاذب با شرایط شما انتخاب و اجرا می گردد.

کف کاذب مناسب شیراز و شرایط آب و هوایی

دمای هوای این استان در فصل های مختلف به شرح زیر می باشد:

تیرماه گرمترین ماه سال با 30درجه سانتیگراد.

سرد ترن ماه سال دی ماه با 5 درجه سانتیگراد.

فروردین ماه شیراز دما 17 درجه سانتیگراد می باشد.

مهرماه این شهر 20 درجه سانتیگراد است.

میانگین سالانه دما در شیراز 18 درجه سانتیگراد می باشد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که استان فارس یکی از متنوع ترین اقلیم های آب و هوایی را دارا می باشد.

بعنوان مثال دما  و آب و هوای شهرستان لار و شهرستان آباده بسیار از یکدیگر فاصله دارند.

میانگین بارش در این شهر حدود۳۳۷٫۸ میلی‌متر می‌باشد.

کف کاذب شیراز و استان فارس می تواند کف های کاذب مختلفی را در بر بگیرد.

انواع کف کاذب با توجه به شرایط آب و هوایی استان فارس

  • کف کاذب سراوینل: مناسب برای سراسر استان فارس
  •  فولادی توپر:مناسب برای مناطق معتدل و دارای رطوبت متوسط
  •  آلومینیوم :مناطق نیمه مرطوب با تردد بسیار کم