کف کاذب سمنان

کف کاذب سمنان: جهت ثبت سفارش کف کاذب در سمنان با شماره مستقیم 09900190083 تماس بگیرید. هدف از این مطلب بیان عوامل جغرافیایی و محیطی موثر در کف کاذب و بررسی استان سمنان از لحاظ این عوامل می باشد.تا انتهای همراه ما باشید. عناوینی که مورد بررسی قرار گرفته است عبارتند از:

  • میزان مصرف کاذب در سمنانکف کاذب سراوینل
  • تاثیر آب و هوای سمنان بر کف کاذب
  • نمایندگی کف کاذب در سمنان
  • نصب و اجرا

نمایندگی کف کاذب در سمنان

یکی از افتخارات شرکت نوآوران انجام پروژه های گوناگون در سمنان می باشد.از این رو این شرکت قصد دارد نمایندگی این محصول را به افراد واجد شرایط واگذار نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای دریافت نمایندگی  می توانید با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فروش کف کاذب در سمنان

جهت سفارش انواع کف کاذب در سمنان با شماره 09900190083 تماس بگیرید ویا با واحد فروش کف کاذب نوآوران در ارتباط باشید.

نصب کف کاذب در سمنان

نصب کف کاذب در سمنان توسط تیم حرفه ای کارخانه کف کاذب نوآوران انجام میشود. کافی است هم اکنون با ما تماس بگیرید.09900190083

اگر در بجنورد نیاز به کف کاذب دارید نمایندگی کف کاذب بجنورد را مشاهده فرمایید:

کف کاذب بجنورد

شرایط آب و هوایی سمنان و کف کاذب مناسب

تابستان های سمنان گرم و زمستان سرد است. در فصول سرد بارندگی در سمنان سالانه 140 میلیمتر می باشد. بصورت میانگین 48 روز سال در سمنان یخبندان است. ما برای چنین آب و هوایی کف کاذب ویژه ایی را طراحی و تولید کرده ایم.

سمنان مرکز استان سمنان می باشد. وقتی نام سمنان برده می شود اولین چیزی که در ذهن تداعی می گردد مرکز پایگاه  فضایی ایران است. موقعیت جغرافیایی و مخاطرات کم نسبت به سایر شهر های کشور یکی از دلایل انتخاب این شهر بعنوان پایگاه فضایی بوده است. معادن مختلف از جمله: سنگ – گچ – نمک- سنگ آهن – سنگ لاشه – سنگ آهک – سنگ تزئینی – سنگ چینی – زغال سنگ- سولفات سدیم – میکا- بنتونیت- زئولیت – کائولن – بوکیست – خاک صنعتی – سیلیس – دولومیت – فلدسپات-فیروزه – سلستین – سرب – مرمریت – تراورتن – فلورین – منگنز و چاه نفت خوریان دلازیان در جنوب این سمنان از ویژگی های خاص این استان می باشد.

با توجه به صنایع مختلفی که در این استان قرار گرفته است یکی از مصرف کنندگان کف کاذب محسوب می گردد. بندر سمنان در ارتفاع 18 متری از سطح دریا و در منطقه ی ساحلی خلیج فارس واقع شده است.

وجود معادن و صنایع مختلف و نیاز به پوشش تاسیسات انبوه و تجهیز کردن مراکز داده با سطح های مختلف کاربرد فراوان کف کاذب را در این استان را به همراه داشته است. استان سمنان از نظر آب و هوایی یکی از مناطقی می باشد که می تواند انواع کف کاذب را مورد استفاده قرار دهد.

بررسی شرایط مختلف آب و هوایی مناطق مختلف ما را بر آن داشته است تا محصول مناسبی سازگار با محیط های مختلف تولید کنیم.این محصول با هر نوع آب و هوا کاملا سازگار است و در تولید بسیار انعطاف پذیر است .انعطاف در تولید به این منظور است که در ابعاد و اندازه ،انتخاب مدل و رنگ کف پوش سلیقه شما در نظر گرفته می شود .شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص این مدل از کف کاذب با ما تماس بگیرید.

ساختار کف کاذب:

کف متحرک از پنل یا تایل، کفشک (کلاهک)، پایه، استیرینگر، میله رابط، فریم دور، پیچ و مهره تشکیل شده است. جنس پوشش روی تایل ها متفاوت بوده و با توجه به نوع کاربری و محیط نصب انتخاب می گردد.

روکش نهایی پنل از جنس سرامیک، سنگ، موکت، چمن، شیشه، ورق های PVC، HPL و… می باشد.

فاصله سمنان تا انبارهای مرکزی کف کاذب نوآوران:

فاصله سمنان تا انبار مرکزی شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار واقع در تهران حدود 219 کیلومتر است.

زمان:2ساعت و48 دقیقه

سمنان تا کارخانه تولید کف کاذب شرکت نوآوران کیان ارتباط واقع در اصفهان حدود 585 کیلومتر

مدت زمان: 6ساعت و 1 دقیقه

جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با همکاران ما در ارتباط باشید.  09900190083