سانترال پاناسونیک پرظرفیت

سانترال پاناسونیک پرظرفیت (High-capacity Panasonic PBX):از سری دستگاههای سانترال پاناسونیک می باشد که با هدف پاسخگویی به نیاز های کسب و کارهای متوسط و بزرگ طراحی و تولید گردیده است.

سانترال پاناسونیک پرظرفیت KX-TDE600:

مراکز سری TDE در راستای تکمیل خدمات سیستم های مخابراتی سری TDA روانه بازار گردید.

پشتیبانی مستقیم SIP PONE وجه تمایز این مدل با سری KX-TDA100&200&600 می باشد.

امکانات و قابلیت های سانترال پاناسونیک پرظرفیت KX-TDE600

  • امکان ایجاد ۹۶۰ خط شهری و۹۶۰ داخلی و نهایتا خروجی ۱۱۲۰ خروجی مفید
  • قابلیت نصب کارت DSP و لایسنس، امکان افزایش ظرفیت مجازی سیستم فراهم می باشد.
  • با نصب کارت DSPظرفیت سیستم به ۶۴ تلفنIPو ۳۲ترانک خواهد رسید
  • امکان راه اندازی تلفن های تحت شبکه SIP تا ۱۲۸ داخلی
  • پشتیبانی کارت های سانترال سری KX-TDA
  • برنامه ریزی و مدیریت سیستم با استفاده از نرم افزار و گوشی تلفن
  • دو پورت LAN بصورت پیش فرض برای برنامه ریزی و ارتباط VOIP
  • با بکار گیری DXDP می توان ۲۵۶ داخلی را راه اندازی نمود
  • پشتیبانی از مدل های جدید گوشی های تحت شبکه مدل KX-NT3XX
  • دارای کارتCTI جهت ارتباط با مرکز سانترال از طریق شبکه
  • نرم افزار CAجهت ۱۲۸ کاربر بصورت رایگان در دسترس این مرکز
  • قابلیت چت نوشتاری درون سازمانی
  • پشتیبانی از سیستم آنتن داکت پرظرفیت ۸ کانال
  • اپراتور اتوماتیک دو کانال (SVM)
  • مانیتورینگ و کنترل اپراتور توسط نرم افزار سوپر وایزر
  • ایجاد ارتباط مابین outlook و سیستم مخابراتی KX-TDE600
  • قابلیت لینک شدن با آت لوک جهت راحتی ارتباط با استفاده از کانتکت آت لوک
  • ارتباط با دوربینهای تحت شبکه پاناسونیک سری بیزینس BLC/HCM جهت ویدیو کنفرانس

امکان برقراری ارتباط سانترال پاناسونیک پرظرفیت KX-TDE600 با نرم افزارهای مدیریت مشتری مانند مایکروسافت CRM  می

تواند لذت استفاده از تکنولوژی را برای شما فراهم آورد.

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار با کوله باری از تجربه های ارزشمند در خصوص مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های

مخابراتی در کنار شما است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

سانترال چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و بازار یابی های اینترنتی استفاده از تلفن بسیار زیاد شده است. هر کسب و کاری امروزه کوچک یا بزرگ

نیازمند ارتباط با مشتری و تلفن می باشد.

استفاده از تلفن و دستگاه سانترال جهت مدیریت ارتباطات بسیار مهم بوده و در توسعه سیستم شما تاثیر گذار می باشد.

پیگیری درخواست مشتری و ارتباط با آنها جهت جلب رضایت مشتری و رونق کار نقش بسزایی دارد.

این امر با راه اندازی یک سیستم مخابراتی و ارتباطی مناسب امکان پذیر می باشد.

نصب یک سیستم سانترال در یک سازمان کمک می کند گه شما ارتباط بین قسمت های مختلف را برقرار و آن را بهتر مدیریت

نمایید.

سانترال امکان استفاده از یک سیستم پاسخگویی بدون وقفه با هزینه کم و خطوط محدود را برای کاربر مهیا می سازد.

پشتیبانی از تلفن های تحت شبکه:

اگر بخواهیم به صورت کلی توضیح دهیم باید بدانید تلفن های تحت شبکه SIP نمی توانند به وسیله سانترال TDA100

پشتیبانی گردند. این موضوع باعث می شود که مصرف کننده نتواند SIP PHONE ها را بر روی اسلت سیستم نصب و از

مزایای آن بهره ببرد.

کاربرد سانترال:

کاربرد اصلی سانترال و تلفن سانترال جهت مدیریت خطوط  ارتباطات سازمان می باشد و شامل :

برقراری  ارتباط داخلی رایگان و سریع.

فعال سازی منشی تلفنی.

مدیریت و نظارت بیشتر بر خطوط.

ضبط تماس های ورودی و پیگیری آنها.

تماس آسان و سریع با مشتری.

کاهش هزینه خطوط.

قابلیت فعال سازی صف انتظار برای مشتریان پشت خطی.

تلفن سانترال:

تلفن سانترال به چندین مدل می باشند و به هر اندازه ظرفیت سانترال را افزایش دهید تلفنی که باید استفاده کنید با ویژگی های بالاتر و پیشرفته تر خواهد بود.

انواع تلفن ها شامل:

تلفن سانترال دیجیتالی.

تحت شبکه سری NT.

تحت شبکه سیپ.

هایبرید.

جهت دریافت مشاوره با شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تماس بگیرید….